تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801769856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول خواستار افزایش اختیارات استانها در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول خواستار افزایش اختیارات استانها در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر شد مشهد - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مسوولان ستاد جشنواره بین المللی فیلم فجر کشور خواست اختیارات استانها را در برگزاری این جشنواره افزایش دهند.


ˈسید حمید طباطباییˈ روز یکشنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اختیارات ما در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در مشهد محدود است و ستاد برگزاری جشنواره فیلمها و ساعت برگزاری آنها را تعیین و به استانها اعلام می کند این در حالی است که هر استان اقتضای خاص خود را در برپایی جشواره دارد.
وی اظهار داشت: با وجود استقبال مردم از اکران فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم فجر در مشهد و به رغم پیگیری های متعدد، تنها یک سالن حدود 500 نفری برای اکران این فیلمها در پردیس سینمایی هویزه مشهد در نظر گرفته شده که به هیچ عنوان جوابگوی نیاز علاقه مندان نیست و ستاد جشنواره با افزایش تعداد سالن ها مخالفت کرده است.
وی گفت: در برخی استانها که سالنی با این ظرفیت برای اکران فیلم های جشنواره در نظر گرفته شده و به رغم پخش رایگان فیلمها، بخش اعظم سالن خالی است ولی این ظرفیت برای مشهد بسیار اندک است.
دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر مشهد افزود: برگزاری 10 دوره این جشنواره طی سال های گذشته نشان دهنده ظرفیت خاص این استان در برگزاری جشنواره است و مسوولان و دست اندرکاران ذیربط در استان تجربه خوبی در برگزاری آن داشته و با اقتضائات این منطقه آشنایی کافی دارند.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مشهد روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه جاری با اکران فیلم ˈچه مثل چمرانˈ اثر ˈابراهیم حاتمی کیاˈ آغاز شد و فیلم ˈملبورنˈ نیز در همین روز به نمایش در آمد.
طباطبایی افزود: آخرین سیانس فیلم ˈچه مثل چمرانˈ به دلیل بروز مشکلات فنی اکران نشد و با توجه به استقبال زیاد مردم روز جمعه و در دومین روز جشنواره این فیلم دوباره به نمایش درآمد.
دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر مشهد گفت: در روز جمعه فیلم ˈمهمانداریˈ اثر ˈمحمد مهدی عسگر پورˈ نیز اکران شد و روز شنبه نوزدهم بهمن ماه فیلم های ˈردکاربتˈ و ˈپنج ستارهˈ به نمایش در آمدند.
وی خاطر نشان کرد: فیلم های ˈامروزˈ و ˈروزگار عشق و خیانتˈ اثر ˈرضا میرکریمیˈ و ˈداوود بیدلˈ روز یکشنبه بیستم بهمن ماه در محل پردیس سینمایی هویزه اکران می شوند.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه ریزی برای نمایش فیلم ها روزانه است و هر روز فیلم ها بعد از تست و در صورت نداشتن مشکل پخش می شوند.
طباطبایی گفت: برنامه ریزی هایی برای اکران فیلمها در سالن سینمایی شهید اصغرزاده مشهد برای مخاطبان خاص انجام شده که از 21 بهمن ماه طی چند روز باقی مانده این جشنواره فیلمهایی در این مکان به نمایش در می آیند و بدین منظور ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر مشهد به طور مستقیم برای خرید فیلمها با تهیه کنندگان آنها مذاکره می کند.
یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مشهد که 17 بهمن ماه جاری با اکران عمومی فیلم های سینمایی در پردیس سینمایی هویزه مشهد آغاز شد، تا 27 بهمن ادامه دارد.
فیلم های سینمایی این جشنواره طی این مدت هر روز از ساعت 10 صبح لغایت 22 در شش نوبت اکران می شوند و در مجموع 20 فیلم در 60 نوبت به نمایش گذاشته می شوند.
از جمله این فیلمها می توان به ˈچ مثل چمرانˈ، ˈمل بورنˈ، ˈانارهای نارسˈ، ˈرد کارپتˈ، ˈپنج ستارهˈ، ˈروزگار عشق و خیانتˈ، ˈخط ویژهˈ، ˈرنج و سرمستیˈ، ˈبرفˈ، ˈشیار 143ˈ، ˈفصل فراموشی فریباˈ، ˈتمشکˈ، ˈفرشته ها با هم می آیندˈ و ˈاشباحˈ اشاره کرد./3
7490/664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن