تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس اداره گاز شهرستان اهراز بازگشایی مجدد جایگاه ˈ سی.ان.جی ˈ (CNG) شهرداری این شهر خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس اداره گاز شهرستان اهراز بازگشایی مجدد جایگاه ˈ سی.ان.جی ˈ (CNG) شهرداری این شهر خبر داد اهر ، تبریز - ایرنا - رییس اداره گاز شهرستان اهر، از موافقت مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برای بازگشایی جایگاه سوخت ˈ سی.ان.جی ˈ (CNG) شهرداری این شهر به منظور رفاه شهروندان اهری خبر داد.


مستعلی مرادی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پرداخت نشدن به موقع بدهی از سوی برخی از این جایگاه ها با وجود تذکرات مکرر موجب قطعی آن ها شده و نارضایتی شهروندان را بوجود می آورد.
وی افزود: جایگاه ˈ سی.ان.جی ˈ (CNG) شهرداری اهر یکی از جایگاه های اختصاصی است که اکثر سوختگیری های داخل شهری از این جایگاه صورت می گیرد که متأسفانه به علت پرداخت نشدن بدهی آن در سال جاری با وجود تعهدات قبلی موجب قطعی گاز این جایگاه شده بود.
رییس اداره گاز اهر گفت: یا پیگیری های بعمل آمده از سوی مسوولان شهرستان به خصوص فرماندار اهر و نظر مساعد مدیرعامل شرکت گاز استان و موافقت کمیته وصول مطالبات استان با انجام توافق اولیه جهت تسویه بدهی با شهردار اهر این جایگاه امروز بازگشایی شد.
وی در ارتباط با قطعی گاز ˈ سی.ان.جی ˈ (CNG) یاقوت شهر نیز گفت: به دلیل پرداخت نشدن بدهی و تبعیت نکردن آن از تصمیمات صورتجلسه، وصول مطالبات از این جایگاه از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است، اما در صورت عمل به تعهدات و توافق شرکت گاز آمادگی داریم این جایگاه را نیز بازگشایی کنیم.
با شروع فعالیت جایگاه ˈ سی.ان.جی ˈ (CNG) شهرداری اهر تعداد جایگاه های فعال این شهرستان به شش واحد رسید که 2 واحد آن در سطح شهر و مابقی در ورودی های اهر- تبریز، اهر- مشگین شهر و اهر- کلیبر قرار دارند. 7225/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن