تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802943261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد زیرساخت های لازم برای صنعتگران وظیفه مسوولان امر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایجاد زیرساخت های لازم برای صنعتگران وظیفه مسوولان امر است قم – ایرنا - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: تامین زمین و ایجاد زیرساخت های لازم برای صنعتگران واقعی، جزء وظیفه مسوولان صنایع و شرکت شهرک های صنعتی است.


به گزارش ایرنا، ˈسید محمدعلی سید ابریشمیˈ روز شنبه در آیین افتتاح رسمی از 12 پروژه صنعتی استان قم در سالن شهدای کارگر مجتمع فرهنگی شکوهیه درجمع کارگران و کارفرمایان با بیان اینکه به اینجا آمده ام تا سخنان شما را بشنوم و در حد توانمان آنان را حل کنیم، گفت: برخی از خواست های شما از سایر نهادهاست و باید از آنها بخواهیم.
وی افزود: ولی برخی از خواست های شما نیز مربوط به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران می شود که کوشش می کنیم آنها را حل کنیم.
وی با بیان اینکه وزیر صنعت معدن و تجارت به دنبال حل مشکلات بانکی صنعتگران است، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته بانک ها خالی شدند و دارایی های بانک ها برای مسکن مهر هزینه شد.
وی با بیان اینکه در این چند ماه مسوولیتم تاکنون به 10 استان کشور رفته و ازنزدیک با صنعتگران گفت وگو کرده ام، اظهار کرد: عمده مسایل این قشر مربوط به مسایل بانکی و بیمه تامین اجتماعی می شود و چون این دستگاه ها هم دچار مشکل هستند فشار آنان بر صنعتگران مضاعف شده است.
سید ابریشمی با بیان اینکه ما وظیفه داریم تا از کیان مجموعه صنعتگران و تولیدگران دفاع کنیم، اظهار کرد: مساله دیگر این بخش مالیات است و بسیاری از واحدها در شهرک های صنعتی از امتیازات مالیاتی بهره نبرده اند و به صورت زیربنایی به دنبال حل این مساله هستیم.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه آنچه که از مشکلات شما مربوط به ما می شود را کمک خواهیم کرد، گفت: برای رفع این مشکلات راه حل داریم و باید زیرساخت های مورد نیاز صنعتگران مانند برق، آب، جاده، فاضلاب و مخابرات را تامین کنیم.
وی با بیان اینکه برخی از افراد در این شهرک ها زمین گرفته اند ولی آن را نساخته اند، اظهار کرد: باید این زمین ها را در اختیار سرمایه گذارانی قرار دهیم که می خواهند سرمایه گذاری کنند چون تامین زمین و ایجاد زیرساخت های لازم برای صنعتگران واقعی جزء وظیفه ماست.
سید ابریشمی با بیان اینکه مشکلات خود را مستقیم به اینجانب بدهید، گفت: من همه نامه ها را می خوانم و موارد را رسیدگی می کنم.
وی با بیان اینکه 700 میلیارد دلار درآمد کشور در این هشت سال بوده است، گفت: از این درآمد برای زیرساخت ها بسیار اندک استفاده شده است.
وی با تاکید بر استفاده از نیروهای صالح و کارشناس در دستگاه ها خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا به مشکلات صنعتگران رسیدگی شود و جلوی فساد را بگیریم.
در این آیین معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری قم نیز با تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و ایام دهه فجر گفت: امام خمینی (ره) با حرکت خود عزت، افتخار، آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
ˈسید رضا دهنادˈ با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در زمان جنگ سرد ابرقدرت ها روی داد، افزود: امام راحل (ره) بدون اتکا به قدرت های شرق و غرب و با ایمان و توکل به خدا و همراهی ملت ایران توانست این انقلاب را به پیروزی برساند و خودباوری را به مردم ایران هدیه کند.
وی پیشرفت کشور را در بخش های مختلف به علت پیام خودباوری و پژوهش انقلاب اسلامی دانست که برای بخش های مختلف از جمله صنعتگران فراهم ساخت.
وی با بیان اینکه در استان قم با همکاری بخش خصوصی دستاوردهای خوبی را به دست آوردیم، اعلام کرد: با همت فعالان اقتصادی و اقدام انقلابی آنان نرخ بیکاری استان ازیازده و نیم درصد به هفت و هشتم دهم درصد کاهش یافت.
دهناد با اشاره به اینکه 69 هزار دانشجو و سالانه 14 هزار نفر فارغ التحصیل در استان قم داریم، گفت: با همت سرمایه گذاران و صنعتگران و ایجاد رونق اقتصادی باید زمینه اشتغالزایی این افراد را فراهم آوریم.
وی اعلام کرد: استانداری و ادارات دولتی استان با تمام توان در خدمت بخش صنعت و تولید هستند.
دهناد گفت: امروز 12 پروژه صنعتی با اعتبار یک هزار و 470 میلیارد ریال در استان قم به بهره برداری رسید.
همچنین در این جلسه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم گفت: نخستین شهرک صنعتی کشور که اداره امور جاری آن به بخش خصوصی واگذار شد شهرک صنعتی شکوهیه قم است.
ˈروح الله ابراهیمیˈ با اعلام اینکه سند تفکیکی واحدهای صنعتی شهرک ها آماده تحویل است، اظهار کرد: صاحبان واحدهای شهرک صنعتی محمودآباد برای دریافت سندهای خود می توانند مراجعه کنند.
وی افزود: اسناد شهرک شکوهیه نیز تا پایان سال جاری آماده می شود.
وی با اشاره به قطعی برق در این جلسه خاطرنشان کرد: قطعی برق یکی از مشکلات واحدهای صنعتی این شهرک هاست که موجب خسارت به آنان می شود.
در پایان این جلسه تعدادی از صنعتگران استان قم به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداختند و معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و نیز معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار قم به پرسش های آنها پاسخ دادند.
همچنین معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ضمن افتتاح پروژه های مذکور از تعدادی از طرح های در دست ساخت و فعال شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کرد و با صاحبان این واحدها به گفت وگو پرداخت.
این طرح ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ استاندار قم، جمعی از مسوولان صنعتی و صنعتگران استان افتتاح شدند. ک/4
7406/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن