تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت غیور ایران اسلامی با عزمی پولادین سد مستکبران را درهم شکستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ملت غیور ایران اسلامی با عزمی پولادین سد مستکبران را درهم شکستند تهران بزرگ – ایرنا – سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در بیانیه ای به مناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرده است: ملت شریف ومقام ایران با عزمی پولادین سد مستکبران را با شعار استکبار ستیزی در هم شکستند .


نسخه ای از این بیانیه که امروز( شنبه) در اختیار ایرنا استان تهران قرار گرفت آمده است: ملت ایران اسلامی در عرصه های مختلف همچون دوران دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند وبه جهانیان اثبات کردند که می توان با دست خالی و تنها به یاری الله وپشتوانه رهبری الهی وپشتیبانی ولایت فقیه برهرنظام ظالمانه ای پیروز شد .
در این بیانیه افزوده است: دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه تاب دیدن پیشرفت کشور را ندارند از همان ابتدای تثبیت انقلاب اسلامی به هراس افتادند و با نقشه های شوم خود سعی کردند تا سدی شوند در مقابل تلالو نورانیت انقلاب تا مبادا ملت های دیگر از این واقعه بیدار شوند ومنافع ظالمانه آنها را به خطر بیافتد .
در ادامه این بیانیه آمده است: دشمنان با تصویب تحریم های خصمانه سعی کردند انقلاب اسلامی را به زانو درآورند آما غافل از آنکه ملت ایران کمر همت بسته تا هر سختی را به فرصت مبدل سازد و تحریم ها را با ایستادگی وپایمردی درهم شکند.
این بیانیه می افزاید: در سایه ی زعامت رهبری فرزانه ، آگاه ، شجاع ، مدیر و مدبر این موضوع به عینیت رسید و به گونه ای که امروزپیشرفت های علمی جوانان ما در زمینه های هسته ای ، تکنولوژی ، پزشکی ، فن آوری و تولید خاری شد برچشم دشمنان و مایه ی مباهات ملت قدرشناس ایران و دلگرمی امید برای مظلومان سراسر عالم شد .
در این بیانیه افزوده است: ابرقدرتهای ظالم که می بینند ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران با مقاومت و پایداری فعل خواستن را به توانستن تبدیل ساختند شکست خود را قطعی دیدند و چاره ای جز نشستن بر پای میز مذاکره نیافتند و با فرودآوردن سر تعظیم در مقابل انقلاب اسلامی بار دیگر شکست مفتضحانه خود را از خود باوری این ملت پذیرفتنند وسعی می کنند تا با کارشکنی و ادعاهای مضحکانه همیشگی خود مانند گزینه حمله نظامی روی میز را از این تلاطم و گرفتاری نجات دهند .
لذا ما پاسداران و بسیجیان سپاه همیشه پیروز حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن اعلام وفاداری به رهبرمعظم انقلاب اسلامی وتجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ، حمایت همه جانبه خود را ازدولت جمهوری اسلامی اعلام می داریم و از تیم مذاکره کننده می خواهیم که با اقتدار از دستاوردهای انقلاب و آرمان های بنیانگذارجمهوری اسلامی و حقوق ملت غیور دفاع نمایند و سرسوزنی عقب نشینی ننمایند .
همچنین در این بیانیه از ملت همیشه درصحنه به ویژه مردم شریف ، متعهد و انقلابی تهران دعوت شد تا باردیگر با حضور پرصلابت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و تبلورحماسه سیاسی واقتصادی را به رخ بدخواهان و دشمنان نظام بکشانند.
تهرام/519/1109
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن