تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری رییس شورای شهر برای از سرگیری انتشار نشریات تخصصی آتش نشانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیگیری رییس شورای شهر برای از سرگیری انتشار نشریات تخصصی آتش نشانی تهران بزرگ-ایرنا- رییس شورای شهرتهران در بازدید از شهرداری منطقه یک تهران وعده داد تا از سر گیری انتشارماهنامه تخصصی ناجیان 125 و نشریه تخصصی آتش نشانی را پیگیری کند.


به گزارش روابط عمومی و بین الملل شورای شهر تهران احمد مسجد جامعی در بازدید از منطقه یک شهرداری تهران و دیدار با آتش نشانان به ایستگاه شماره 88 رفت و با پرسنل این ایستگاه دیدار کرد.
در این دیدار فرماندهان اطفای حریق و امداد و نجات توضیحات مفصلی ارائه کردند و برخی از تجهیزات ایمنی را در حضور رئیس شورا آزمایش کردند از جمله نردبان 55 متری ایستگاه که می تواند تا 14 طبقه بالا برود.
رییس شورای اسلامی شهر تهران، در این بازدید به آنان وعده داد تا از سر گیری انتشارماهنامه تخصصی ناجیان 125 و نشریه تخصصی آتش نشانی را پیگیری کند.
* رونمایی از ماکت صحنه معروف فیلم رستاخیز
مسجد جامعی در ادامه برنامه کشف تهران خود به موزه سینما رفت و از بخش های مختلف این موزه دیدن کرد.
وی پس از بازدید از تصاویر، تجهیزات و جوایز بین المللی سینماگران ایران و یادمان بزرگان سینما، پیشنهاد داد تا جشنواره فیلم شهر به جشنواره فیلم تهران تغییر نام دهد.
وی همچنین در این بازدید از ماکت یک کشتی که در فیلم ˈرستاخیزˈ آخرین ساخته احمدرضا درویش، استفاده شده بود، رونمایی کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این موزه از ماکت خانه و وسایل شخصی فرهاد مهراد، خواننده ایرانی دیدن کرد و از نزدیک به مطالعه دست نویس های این هنرمند پرداخت.
*نت های موسیقی دکتر حسابی منتشر می شود
مسجد جامعی در ادامه بازدیدهای خود به منزل دکتر محمود حسابی که به موزه تبدیل شده است، رفت و همراه با فرزند او از بخش های متنوع و متعدد این گنجینه دیدن کرد.
از بخش های دیدنی این موزه آتلیه ساخت حیوانات در حال انقراض ایران بود. به گفته مسئول این بخش از 35 نوع حیوان ایرانی در حال انقراض، تا کنون 14 شبیه آن ساخته شده است.
از نکات جالب توجه این برنامه دفتر نت های موسیقی دکتر حسابی بود که مورد توجه قرار گرفت و قرار شد با اهتمام یکی از موسسات فرهنگی چاپ و منتشر شود و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.
نخستین شهید خلبان نیروی هوایی
مسجد جامعی در ادامه دیدارهای خود به منزل شهید خلبان محمد صالحی رفت و با همسر و فرزند این شهید والا مقام دیدار و گفت و گو کرد. شهید صالحی از خلبانانی بود که دوره های تخصصی خود را در دانشگاه خلبانی تگزاس با رتبه اول به پایان رسانده و در سال 56 به ایران بازگشته بود.
مسجدجامعی در آخرین بخش از برنامه کشف تهران خود به دیدار پیشکسوت ورزش پهلوانی ایران و جهان آقای عطاء الله بهمنش رفت و پای خاطرات شیرین این اسطوره ورزشی نشست. بهمنش ضمن گفتن خاطراتی از پهلوانان و ورزشکاران صاحب نام دهه های گذشته، از مسجد جامعی به خاطر توجه به پیشکسوتان و مردم تشکر کرد.
دیدارهای دوره ای رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با عنوان ˈکشف تهرانˈ هر صبح جمعه با هدف بازدید از هویت تاریخی و فرهنگی تهران و آشنایی با مشکلات و مسائل مناطق مختلف انجام می پذیرد که این هفته در هیجدهمین برنامه به منطقه یک اختصاص داشت.
7244/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن