تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه حمل و نقل عمومی باید مستقیم به حساب مردم واریز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یارانه حمل و نقل عمومی باید مستقیم به حساب مردم واریز شود مشهد- ایرنا- دبیر کمیسیون معاونین برنامه ریزی کلان شهرهای ایران گفت: یارانه حمل و نقل عمومی باید مستقیم به حساب مردم واریز شود.


محمد مهدی برادران روز شنبه در نشست خبری در محل معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شهرداری مشهد،افزود: در فاز اول طرح تحول اقتصادی قرار بود درصدی از یارانه حاملهای انرژی به عنوان یارانه حمل و نقل عمومی به شهرداریها اختصاص یابد که این امر تحقق نیافت.
وی افزود: در این راستا و در جهت واقعی شدن نرخهای حمل و نقل عمومی معاونین برنامه ریزی کلانشهرهای ایران معتقدند که باید در فاز دوم هدفمندی یارانه ها، مبلغی که قرار است به عنوان یارانه حمل و نقل عمومی به شهرداریها داده شود مستقیم به حساب مردم واریز و قیمت حمل و نقل عمومی واقعی شود.
برادران با اشاره به اصلاح و تدوین قانون جدید مدیریت شهری در وزارت کشور و با محوریت سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور،گفت: برای اولین بار در کشور قانونی جامع در حوزه مدیریت شهری تدوین می شود.
وی در ادامه به روند شکل گیری شهرهای جدید در اطراف مشهد نظیر بینالود و گلبهار اشاره کرد و افزود: الگوی شهرهای جدید در محدوده مشهد با شکست روبرو شده است.
وی اظهارداشت: هزینه ای که اداره این شهرها به شهرداری وارد می سازد به هیچوجه مقرون به صرفه نیست و توجیه اقتصادی ندارد.
وی گفت: ایجاد شهر جدید باید همراه با ایجاد اشتغال در آن شهر باشد و الگوی شهر جدید با الگوی شهر سکونتگاهی متفاوت است.
برادان با تاکید بر اینکه اولویت مسوولین مشهد حفظ مرکزیت و محوریت بارگاه منور رضوی است، اظهار داشت: با افزایش شهرهای جدید نقشه مشهد تبدیل به نقشه ای غیراصولی می شود و این محوریت تحت شعاع قرار می گیرد.
وی بازسازی و نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم و پروژه انتقال فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد را مهمترین اولویت های و پروژه های مشهد عنوان کرد و افزود: پیشرفت و توسعه مشهد با جابجایی و انتقال فرودگاه گره خورده است.
برادران با بیان اینکه مضرات آلودگی صوتی فرودگاه برای شهروندان خیلی بیشتر از منافع آن برای شهر است، گفت: یکی از محورهای توسعه در شرق مشهد به واسطه وجود فرودگاه مسدود شده است.
دبیر کمیسیون معاونین برنامه ریزی کلان شهرهای ایران در خصوص بافت فروده مشهد نیز افزود: 533 هزار نفر از ساکنین مشهد در بافت فرسوده سکونت دارند.
برادران گفت: مساحت بافت فرسوده مشهد 22 کیلومتر مربع است و 19درصد جمعیت این شهر در این بافت ساکن می باشند./2
7505/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن