تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه پیام نور لرستان کلاس مجازی برگزار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه پیام نور لرستان کلاس مجازی برگزار می کند خرم اباد - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری کلاس های مجازی در این دانشگاه خبر داد .


به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان ،ˈمحمدرضا جعفریˈ افزود: کیفیت آموزش در این دوره‎ها فرقی با آموزش در کلاس‎های حضوری دانشگاه پیام نور ندارد اما یادگیری در این دوره‎ها به مراتب بهتر صورت می‎گیرد زیرا برگزاری کلاس‎ها به شکل آنلاین یا مجازی است و در زمان و هزینه‎ها صرفه‎جویی صورت خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: در این نوع آموزش دانشجویان می‎توانند از منزل خود یا هر جای دیگری به جز دانشگاه حتی از طریق وایرلس و بدون استرس در کلاس‎ها حاضر شوند.
دکتر جعفری در ارتباط با بهره‎گیری دانشجویان از سیستمLMS در این شیوه جدید از آموزش الکترونیک، تصریح کرد: دانشجویان دیگر مراکز و واحدها می‎توانند به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس درس شرکت و بر دانش خود بیافزایند .
وی گفت: در این راستا ضعف و قوت دانشجو در بخش‎های مختلف درسی برای استاد قابل دسترسی است و دانشجو و استاد به تبادل سئوال و جواب می‎پردازند ،که روند کلاس آنلاین همانند کلاس‎های حضوری خواهد بود.
وی در ارتباط با استادانی که به صورت آنلاین تدریس می‎کنند، افزود: استادانی که در دوره‎های مجازی تدریس می‎کنند با استادان دوره‎های حضوری یا سایر دوره‎های مجازی فرقی ندارند .
وی اظهار داشت: از مزیت‎های این شیوه آموزشی می‎توان به شرکت در کلاس به صورت گروهی و خانوادگی، پایین آمدن هزینه‎ها، امکان دسترسی به محتوا و مطالب کلاس‎ها به صورت مالتی مدیا و حتی فیلم ضبط شده کلاس و برگزاری کلاس‎ها در هر زمان و مکان اشاره کرد.
7274/630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن