تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819027443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان های کشور براساس نوع خدمات طبقه بندی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیمارستان های کشور براساس نوع خدمات طبقه بندی می شوند زنجان- ایرنا- مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان های کشور بر اساس نوع خدماتی که ارایه می دهند طبقه بندی می شوند.


سید سجاد رضوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دی ماه امسال به تمامی بیمارستان های کشور فرصت داده شد تا اعتراض های احتمالی خود را در مورد شاخص های ابلاغی اعلام کنند و بهمن ماه نیز با بازدید مجدد از این مراکز ارزیابی نهایی صورت می گیرد.
وی آگاهی مردم و جامعه هدف از نوع سطح بندی بیمارستان ها را از ویژگی های بارز و مهم این طرح برشمرد و افزود: سازمان های بیمه گری نیز با توجه به نوع و کیفیت خدمات نسبت به قرارداد خود اقدام خواهند کرد.
وی اظهار کرد: ایجاد رقایت بین بیمارستان های کشور برای افزایش خدمات بهینه به عموم مردم و جامعه هدف از دیگر محاسن این طرح است.
مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عمده مشکل اساسی بیمارستان های کشور را مسائل مالی ، اعتباری و ساختمانی ذکرکرد و گفت: بحث اعتبار بخشی بیمار ستان ها، مرحله نخست اجرای طرح خود را سپری می کند.
رضوی افزود: در اعتبار بخشی به کیفیت خدمات بیمارستان های توجه جدی شده و فاکتورهای دیگری از قبیل کمبود امکانات و یا ساختمان تاثیر چندانی در این بخش ندارد.
وی همچنین به نحوه فعالیت بیمارستان های خصوصی کشور اشاره و اظهار کرد: هم اکنون 30 درصد خدمات سرپایی توسط بیمارستان های خصوصی انجام می گیرد.
مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملکرد و فعالیت های بیمارستان های خصوصی در سطوح خوب، متوسط و ضعیف طبقه بندی و نکات و اشکالات نیز ابلاغ می شود.
وی اظهار کرد: بیمارستان های خصوصی نیز برای ارتقا فعالیت های بهتر اعتبار بخشی دریافت می کنند و فعالیت آنها نیز بر اساس معیارها و شاخص های داخلی مورد سنجش قرار می گیرد.
رضوی افزود: تاثیر اعتبار بخشی در مراکز درمانی کشور در بازه زمانی پنج سال خود را نشان می دهند و بر این اساس بیمارستان های ضعیف با توجه به نارضایتی مردم تعطیل خواهند شد.
522/7320/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن