تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819182733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادهوایی برای امدادرسانی به افراد محاصره در برف گیلان پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امدادهوایی برای امدادرسانی به افراد محاصره در برف گیلان پایان یافت رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امداد هوایی برای امدادرسانی به افراد محاصره در برف گیلان پس از سه روز پایان یافت و امدادهای موردی به صورت شهرستانی انجام می گیرد.


ˈعلیرضا خصوصیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مساعد شدن هوا از روز چهارشنبه گذشته، به مدت سه روز امدادهوایی برای افراد در محاصره برف گیلان انجام شده است.
وی اظهار داشت: امدادهوایی جمعیت هلال احمر از روز چهارشنبه گذشته آغاز شد و یک روز بعد نیز امداد ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به یاری این جمعیت شتافتند.
وی خاطر نشان کرد : در این مدت 14 سورتی پرواز از سوی یک فروند امداد هوایی هلال احمر گیلان، پنج سورتی توسط ارتش، سه سورتی از سوی سپاه و دو سورتی توسط نیروی انتظامی انجام شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: این پروازها برای امداد هوایی در روستاهای محاصره در برف شهرهای رحیم آباد ، املش ، لنگرود، فومن و آبکنار انجام گرفته است .
وی تصریح کرد: در هر سورتی پرواز بسته های غذایی به وزن 500 کیلو شامل انواع کنسرو ، تن ماهی، برنج، آب معدنی، بیسکویت و خرمای فشرده بدون هسته بین افراد گرفتار در برف توزیع شده است.
خصوصی از تلاش شبانه روزی و بی وقفه امدادگران در استان گیلان برای امدادرسانی و ارایه خدمات امداد و نجات قدردانی کرد و گفت: 703 نیروی عملیاتی در حال امدادرسانی در این استان هستند. ک/3
7286/695/508
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن