تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه روستایی برخی از روستاهای رامسر همچنان مسدود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راه روستایی برخی از روستاهای رامسر همچنان مسدود است ساری - ایرنا - بخشدار بخش مرکزی رامسر از مسدود بودن جاده های دسترسی تعدادی از روستاهای این شهرستان خبرداد.


ˈابراهیم شیرود عشوریانˈ روز چمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گذشت یک هفته از بارش سنگین برف در غرب مازندران ، به رغم تلاش های صورت گرفته و بسیج تمامی امکانات ، راه اصلی روستاهای ˈلترنسا ، مدک ، رنگا پشته ، داق لنگه و جلمک ˈ بخش مرکزی رامسر همچنان مسدود است.
وی اظهارداشت: هرچند در مناطق بالادست ییلاقی شهرستان رامسر بارش برف سنگین نبود اما نیروهای راهداری با استفاده از تمامی امکانات در حال بازگشایی جاده های اصلی روستاهای ˈجواهرده و جنت رودبارˈ هستند.
وی گفت: همچنین با استفاده از بالگرد ، نسبت به توزیع ارزاق و مایحتاج عمومی مردم و خوراک مورد نیاز احشام در بین روستاییانی که همچنان در محاصره برف هستند ، اقدام شد.
بخشدار بخش مرکزی رامسر افزود: با توجه وسعت و پراکندگی روستاهای شهرستان رامسر ، تجهیزات راهداری و ماشین آلات سنگین برای انجام عملیات برف روبی و بازگشایی جاده های اصلی و فرعی ، پاسخگوی نیازها نیست.
عشوریان با اشاره به بارش سنگین برف به ویژه در غرب مازندران ، خواستار ارسال تجهیزات بیشتر و همچنین ماشین آلات سنگین برای انجام عملیات برف روبی و بازگشایی معابر در روستاهای رامسر شد.
وی از نماینده عالی دولت درمازندران خواست با توجه به حجم سنگین خسارت ناشی از برف و یخبندان ، نسبت به تخصیص اعتبار لازم برای جبران بخشی از خسارت وارده به روستاییان
، کشاورزان و دامدادران توجه ویژه ای داشته باشد.
وی گفت: به رغم تلاش های صورت گرفته و بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت ها ، با گذشت بیش از یک هفته از بارش سنگین برف ، کمتر از 20 درصد از معابر اصلی و فرعی روستاهای بخش مرکزی رامسر بازگشایی شده است.
به گفته عشوریان ، مردم روستای ˈلترنسا ˈ بخش مرکزی رامسر با گذشت یک هفته از بارش سنگین برف ، همچنان با مشکل برق مواجه اند.
وی افزود: در برخی از روستاهای رامسر ازجمله ˈاسطل کنارˈ ، مردم با کمترین امکانات و تجهیزات ، در حال بازشگایی معابر اصلی این منطقه هستند.
بخشدار بخش مرکزی رامسر از تلاش های سپاه کربلای مازندران ، سپاه شهرستان و همچنین تعامل و همکاری دیگر دستگاههای خدمات رسان برای بازگشایی معابر اصلی روستاهای بخش مرکزی رامسر قدردانی و در عین حال پیش بینی کرد تا چند روز آینده وضعیت زندگی مردم در این مناطق به حالت عادی بازگردد.
عشوریان گفـت: مسوولان دستگاههای اجرایی در حال بررسی میزان خسارت ناشی از بارش سنگین برف و یخبندان در بخش های مختلف ازجمله تاسیسات زیربنایی ، کشاورزی ، دامداری و واحدهای مسکونی هستند.
بخش مرکزی رامسر با 137 روستا ، حدود 20 هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
2501/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن