تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان علمی و مدال آوران ورزشی جلفا تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخبگان علمی و مدال آوران ورزشی جلفا تجلیل شدند جلفا ، تبریز - ایرنا - مدال آوران ورزشی، نخبگان جوان علمی و فعالان فرهنگی شهرستان جلفا با برگزاری مراسم تجلیل شدند.


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جلفا در این آیین با تشریح اهداف برگزاری این مراسم، توجه و اهمیت دادن به استعدادهای جوانان ورزشکار و نخبگان علمی را از اهداف آن بیان کرد.
علی یحیوی علمداری با اشاره به افتخارات ورزشکاران و نخبگان در عرصه های ملی و بین المللی افزود: همه وظیفه داریم برای اعتلای ایران اسلامی از استعدادهای نسل جوان حمایت کنیم.
وی اظهار کرد: ورزشکاران و نخبگان علمی ایران اسلامی با پرآوازه کردن نام ایران در عرصه های بین المللی و کسب مقام های والای علمی در اعتلای نظام اسلامی تلاش می کنند.
یحیوی علمداری افزود: ورزشکاران و نخبگان علمی ایران اسلامی باید در کنار کسب موفقیت های جهانی با تکیه بر ارزش های اسلامی و اخلاق مداری در جهان الگو باشند.
وی ادامه داد: مسوولان و متولیان ورزش و امور جوانان باید زمینه رشد و شکوفایی توانمندی های جوانان را فراهم کرده و با تربیت نیروهای توانمند و با اخلاق در اعتلای میهن اسلامی سهیم باشند.
در این مراسم از 150 نخبه علمی و فرهنگی، فعالان عرصه ورزش و مدال آوران ورزشی با اهدای تندیس یادبود و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعیت در 146 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و از طریق رودخانه مرزی ارس با جمهوری خودمختار نخجوان و جمهوری ارمنستان مرز مشترک دارد.
7222/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن