تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818814060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان جشنواره فرهنگی، هنری کارکنان دولت ایلام تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزیدگان جشنواره فرهنگی، هنری کارکنان دولت ایلام تجلیل شدند ایلام- ایرنا- اختتامیه دومین جشنواره فرهنگ و هنر اسلامی ویژه کارکنان دولت همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار و برگزیدگان تجلیل شدند.


به گزارش ایرنا، این جشنواره در رشته های مختلف عکاسی، شعر و ادبیات، فیلمنامه و نمایشنامه، خوشنویسی، حجم و غیره برگزار و 27 هنرمند برگزیده زن و مردم معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این آیین با اشاره به استقبال کارکنان ادارات از این جشنواره گفت: پارسال این جشنواره در شش رشته با شرکت 82 نفر از کارکنان دستگاه های دولتی استان و ارسال 350 اثر برگزار شد.
ˈعلی گهرسودیˈ افزود: در جشنواره امسال که فراخوان آن سال جاری اعلام شد کارکنان هنرمند شاغل در 127 اداره دولتی استان با ارسال 517 اثر در 11 رشته مختف شرکت کردند.
وی ادامه داد: یکی از رسالت های مهم این اداره کل حمایت از هنرمندان در رشته های مختلف بوده و برگزاری جشنواره ها و همایش های مختلف با هدف شناسایی استعدادهای هنری استان و ایجاد رقابت بین آنها برگزار می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان برای اعتلای فرهنگ و هنر جامعه اسلامی ایران باید گام های بلندی برداشته شود تا جوانان و نوجوانان در زمینه های فرهنگی به رشد و ارتقا برسند.
در پایان از برگزیدگان با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد. ک/2
7171/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن