تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین بار بعد از انقلاب، سلامت در صدر اولویت کار دولت قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اولین بار بعد از انقلاب، سلامت در صدر اولویت کار دولت قرار گرفته است اصفهان - ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بحث ˈسلامتˈ در صدر اولویت کار دولت قرار گرفته است.


به گزارش ایرنا، دکتر ˈاحمدرضا ریاضیاتˈ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رییس جمهوری در برنامه فاز دوم هدفمندی یارانه ها، تامین اجتماعی و بیمه سلامت همگانی را اولویت اول کار دولت قرار داده است.
وی با اشاره به تصویب بودجه 13 هزار میلیارد تومانی برای سلامت مردم در سال 93 پیش بینی کرد که با این رقم سطح خدمات در این سازمان گسترش یابد.
وی با اشاره به تغییر بیمه خدمات درمانی به بیمه سلامت ایران در یکسال پیش گفت: یکی از اهداف این جایگزینی نظام ارجاع پزشک خانواده و ساماندهی بیمه های تکمیلی است زیرا اکنون بیمه های موجود مازاد است و تکمیلی نیست.
ریاضیات، بالا بردن کیفیت خدمات به مردم، کاهش پرداخت از جیب مردم و خرید راهبردی را از دیگر اهداف تغییر بیمه خدمات درمانی به سلامت عنوان کرد.
وی در باره تجمیع بیمه ها گفت: در صورت تحقق این تجمیع، جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی نیز از منابع دولتی عمومی برخوردار می شوند.
رییس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت اصفهان نیز از افزایش تعهدات دارویی بیمه سلامت استان تا دو هزار و 150 قلم دارو خبر داد.
دکتر ˈسیدمجید حسینیˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: این در حالیست که تعهدات دارو در سال گذشته حدود یکهزار و 800 قلم بود.
وی اظهار کرد: مهمترین بخش تعهدات برای تامین داروهای بیماران صعب العلاج، سرطانی، دیابتی و فشارخونی، دیالیزی، پیوند کلیه، هموفیلی و ام اسی است.
رییس اداره اسناد پزشکی بیمه سلامت استان اصفهان؛ تعهد بیمه ای برای 53 قلم داروی گیاهی را نیز از تعهدات جدید این اداره کل برای بیمه شدگان عنوان کرد.
وی همچنین از تعهد برای تامین 20 قلم داروی ناباروری خبر داد و گفت: این داروها به دو شکل 50 و یا 90 درصدی زیر پوشش بیمه قرار می گیرد.
حسینی افزود: اگر فردی نتواند 50 درصد باقی مانده از حق بیمه خود را پرداخت کند می تواند با مراجعه به نهادهای حمایتی از تخفیف ویژه استفاده کند و فقط 15 درصد از حق بیمه خود را بپردازد.
وی میزان تعهدات دارویی را از 14 میلیارد تومان در ماه تا 18 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبالغ ماهانه به حساب موسسات طرف قرار داد واریز می شود.
تعداد بیمه شدگان اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان بالغ بر یک میلیون و 460 هزار نفر اعم از 445 هزار نفر کارکنان دولت، 125 هزار نفر بیمه ایرانیان، 120 هزار نفر سایر اقشار و 770 هزار نفر بیمه شده روستایی است.
پ/510/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن