تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلزار شهدای روستای شیخ شبان چهارمحال و بختیاری نماد ملی ایثار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گلزار شهدای روستای شیخ شبان چهارمحال و بختیاری نماد ملی ایثار شد شهرکرد- ایرنا -همزمان با گرامی داشت ایام الله دهه فجر ، گلزار شهدای روستای شیخ شبان شهرستان بن چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به عنوان نماد ملی ایثار روستایی انتخاب شد.


به گزارش ایرنا،همزمان با روز مهمانی لاله در سراسر کشور ،در ایین باشکوهی گلزار شهدای روستای هنرپرور شیخ شبان به عنوان نماد کشوری و ملی ایثارگری انتخاب و معرفی شد.
معاون فرهنگی و تبلیغات نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: روستای شیخ شبان با توجه به جمعیت خود شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
سردار ˈمحمد علی آسودی ˈ در ایین مهمانی لاله ها در گلزار شهدای روستای شیخ شبان افزود:مردم ایران ثروتمندترین مردم دنیا هستند زیرا شهدایی دارند که هر کدامشان به اندازه تاریخ بشر ارزش دارند.
وی گفت: مرکز قدرت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، شهدا هستند و تا این مرکز قدرت و فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد هیچ توان نظامی و هیچ جنگ نرمی از پس این قدرت برنمی آید.
آسودی افزود:فرهنگ ایثار و شهادت از مولفه های قدرت نرم ایران اسلامی است و همه باید از این مرکز قدرت،پاسداری کنند.
وی با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان گفت: باید از این ثروت و سرمایه های کشور برای مبارزه با جنگ نرم الگو سازی کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: روستای شیخ شبان در طول هشت سال دفاع مقدس رشادتهای زیادی را از خود به نمایش گذاشت.
ˈخدابخش مرادی ˈ افزود:وضعیت موجود روستای شیخ شبان با توجه به سابقه ای انقلابی این روستا در شان مردم شیخ شبان نیست و دولت با تمام توان برای رفع محرومیت از روستاها تلاش خواهد کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: گلزار شهدای روستای ˈشیخ شبانˈ شهرستان بن به عنوان نماد ملی گلزار شهدای روستایی کشور انتخاب شد.
ˈقدرت الله رئیسیˈ گفت: روستای شیخ شبان در طول هشت سال دفاع مقدس 80 شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
به گفته وی،مردم چهارمحال وبختیاری دو هزار و 440 شهید تقدیم آرمان های نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
به گزارش ایرنا،از جمعیت دو هزار و 500نفری روستای شیخ شبان بیش از یک هزار و 500نفر در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند که 83شهید و 179نفر جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
روستای شیخ شبان در 45کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و 80درصد از شهدای این روستا را سادات تشکیل
می دهند.
7359
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن