تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بجنورد: شهدا اسناد انقلاب اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بجنورد: شهدا اسناد انقلاب اسلامی هستند بحنورد - ایرنا - امام جمعه بجنورد نیز گفت: شهدا در حکم اسناد انقلاب اسلامی هستند و شهادت بزرگترین پشتوانه انقلاب حضرت امام (ره) است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈابوالقاسم یعفوبیˈ روز پنجشنبه در نخستین کنگره امیران، سرداران و 835 شهید شهرستان بجنورد، گفت: شهدا با جانفشانی خود در برابر بزرگترین قدرتهای دنیا به مقابله برخاسته و انقلاب ما را الگوی جهان کردند.
وی اظهار کرد: امروز اگر کسی به انقلاب امام خمینی (ره) چپ نگاه کند ملت ایران با الگوپذیری از سندهای آن، با تمام وجود در برابر آن خواهد ایستاد و حفاظت خواهد کرد.
امام جمعه بجنورد افزود: اگر نسبت به انقلاب ناسپاسی کنیم ممکن است دشمن این سفره گسترده شده را از ما بگیرد، پس باید بیشتر هوشیار باشیم و از انقلاب خود حفاظت و حراست کنیم.
یعقوبی گفت: تغییر و تحولات سیاسی نباید ما را خسته کرده و موجب عقب نشینی ما از آرمان های نظام شود و الگوی ما باید همواره راه امام خمینی و شهدا باشد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز گفتمان انقلاب را راه امام خمینی (ره) و شهیدان دانست و گفت: امام (ره) از دشمنان نترسید و جمله زیبای خود که ˈآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکندˈ را به اثبات رساند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار ˈحسینعلی یوسفعلی زادهˈ با تجلیل از امام (ره) و شهدا در پیروزی و اثبات انقلاب اسلامی، گفت: باید تلاش کنیم گفتمان انقلاب که 35 ساله شده، تداوم یابد و در جشن های انقلاب هرساله سربلند باشیم.
وی افزود: اگر با دشمنان بسازیم و از آن ها بترسیم به طور قطع شکست خواهیم خورد.
سردار یوسفعلی زاده گفت: برای مقابله با دشمنان انقلاب باید الگوی خود را گفتمان امام (ره) و راه شهدا قرار دهیم و پرچم پرافتخاری که آن ها برافراشته اند را برای آینده حفظ و حراست کنیم.
وی به وظیفه سنگین آحاد جامعه در برابر آرمان های امام (ره) و شهدا اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره برای شهدا از جمله راه کارها برای زنده نگه داشتن یاد وخاطره امام و شهدا و تداوم راه آنان است.
دبیر برگزاری نخستین کنگره امیران، سرداران و 835 شهید بجنورد با ارایه گزارشی از فعالیت این کنگره، گفت: مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس 347 بسیجی، 259 ارتشی، 172 پاسدار، 25 امیر و سردار تقدیم انقلاب کرده اند.
سرهنگ پاسدار ˈمحمدرضا شجاعˈ افزود: میانگین سنی شهدای این شهرستان 23 سال است.
وی نخستین شهید این شهرستان را ˈمحمدحسین دوست محمدیˈ نام برد که در پنجم مهر سال 57 به هشادت رسید و آخرین شهید دفاع مقدس این شهرستان را ˈبراتعلی علی آبادیˈ در 22 مهر سال 67 معرفی کرد.
در این آیین معنوی که مسوولان، روحانیان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و سایر اقشار مختلف حضور داشتند، از تمبر یادبود امیران، سرداران و 835 شهید بجنورد رونمایی شد. ک/2
623/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن