تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سلماس: ایران اسلامی امروز سرافراز ایستاده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سلماس: ایران اسلامی امروز سرافراز ایستاده است سلماس، ارومیه - ایرنا - امام جمعه سلماس گفت: ایران اسلامی امروز با پشت سر گذاشتن توطئه های دشمنان، سرافراز ایستاده است و گواه آن، پذیرش، درک و فهم صحیح جهانیان از اصول بنیادین جمهوری اسلامی است.


حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح دو طرح عمرانی و خدماتی سلماس افزود: هنگامی که انقلاب اسلامی در قالب جمهوری اسلامی گام در حیطه های بین المللی گذاشت سخت ترین ضربه را بر دشمنان خود وارد ساخت.
امام جمعه سلماس اتحاد را یکی از ارزش ها و قابلیت های بی نظیری دانست که اسلام قدرت اعمال آن را دارد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) باورها و تصورات قدرت های بزرگ از اسلام و انقلاب های معاصر را خنثی و رد کرد.
حجت الاسلام موسوی افزود: پیروزی پرشکوه مستضعفین ایران بر سلسله ستمگر پهلوی، جهانیان را متقاعد کرد که بهره گیری از ایمان و قدرت اراده توده مردم بهترین راه چاره برای مقابله با اختناق و ظلم است.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در عمل با اتخاذ سیاست «نه شرقی، نه غربی» و با اتکا به ایمان، جهان استکباری را مبهوت ساخته است اظهار کرد: ایران اسلامی با تفکر «پیروزی خون بر شمشیر» این واقعیت را که اسلام دین از خود گذشتگی و پرهیزکاری و خدا ترسی است به اثبات رساند.
امام جمعه سلماس با اشاره به نقش بسیار حساس امام خمینی (ره) در به بار نشستن نهال انقلاب گفت: از صفات و خصوصیات بسیار مهم امام راحل، ایمان محکم و خدشه ناپذیر ایشان به اسلام و اطمینان بدون تردید و محض ایشان به پروردگار بود.
وی به وقوع انقلاب های اخیر در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: واکنش و حمایت مسلمانان جهان از انقلاب اسلامی ایران نمایانگر شکست سیاست های قدرت های بزرگ در مخدوش کردن تصویر انقلاب است.
امام جمعه سلماس از حضرت امام خمینی (ره) به عنوان دادگر عصر حاضر نام برد و اظهار کرد: امام راحل بنیانگذار یکی از محرک ترین حکومت های عصر حاضر است که میراث جاودانی ایشان همیشه زنده خواهد ماند و ایرانیان تا نسل های آینده به ندای آزادیخواهانه مردم پاسخ گفته و پرچم انقلاب را بر فراز جمهوری اسلامی ایران پر اهتراز نگه خواهند داشت و ندای آزادیخواهی و دادگری ایشان برای نوع بشر در جهان را با پرچمداری حکومت حق بر باطل منعکس خواهند کرد.
همزمان با ایام دهه مبارک فجر امروز پنجشنبه بهره برداری از دو طرح عمرانی و خدماتی با حضور مسئولان سلماس در این شهرستان آغاز شد.
پایگاه امداد جاده ای فوریت های پزشکی هشتیان در محور سلماس - ارومیه در زمینی به مساحت 500 متر و زیربنای 180 مترمربع و با اعتباری افزون بر 850 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.
همچنین به مناسبت ایام دهه مبارک فجر ساختمان دهیاری روستای سلطان احمد سلماس افتتاح شد.
این ساختمان دهیاری با مساحت 85 مترمربع و اعتباری افزون بر 400 میلیون ریال از محل اعتبارات بخش مرکزی سلماس احداث شده است.
7127/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن