تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سلماس: استکبار از ولایتمداری و اتحاد ملت ایران هراس دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سلماس: استکبار از ولایتمداری و اتحاد ملت ایران هراس دارد سلماس، ارومیه - ایرنا - امام جمعه سلماس گفت: توکل بر خدا، ولایتمداری و وحدت ملت سه محور خوار کردن دشمنان اسلام است و استکبار جهانی از این صفات ملت ایران در هراس است.


حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز یکشنبه در دیدار با روحانیان و طلاب سلماس که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر ترتیب یافت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار کرد: شهدا انسان هایی پاک هستند که برای ماندگاری و احیای آموزه های دینی بهترین سرمایه های خود را در راه اسلام فدا می کنند.
وی افزود: دهه مبارک فجر باید به عنوان یک فرصت مناسب برای خودسازی و خدمت مضاعف به مردم باشد.
وی ادامه داد: مدیران باید این دهه مبارک را فرصتی برای الگوبرداری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به منظور خدمت بی منت و صادقانه به صاحبان اصلی این انقلاب یعنی مردم بدانند.
امام جمعه سلماس اضافه کرد: در دهه مبارک فجر باید تلاش کنیم تا بیشتر از گذشته رضایت مردم را جلب کرده و رضایت مندی مردم نسبت به خود را افزایش دهیم.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه بهترین و تاثیرگذارترین شان ما مسئولان خدمت و راضی کردن مردم است گفت: انقلاب ما انفجار نور بود و نور به معنای روشنایی است که مسئولان باید به مثال نور، شفاف و تاثیرگذار برای مردم باشند.
امام جمعه سلماس اظهار کرد: دهه فجر امسال را در حالی آغاز می کنیم که استکبار و دشمنان اسلام چالش های زیادی را همانند گذشته برای کشور و منطقه ایجاد کردند و دشمنان از هر روشی برای تضعیف روحیه انقلابی مردم کشورمان استفاده می کنند اما ملت فهیم ایران همانند گذشته در صحنه حاضر بوده و جواب های دندان شکنی به دشمنان داده است و آنها را همیشه خوار کرده اند.
حجت الاسلام موسوی افزود: ملت ایران تمامی سختی ها و تحریم ها را به خاطر انقلاب اسلامی تحمل می کنند و هرگز در برابر دشمنان ضعف و حرکت خشنود کننده ای انجام نمی دهند لذا خدمت به این مردم عبادت و افتخار است.
7127/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن