تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: ایرانیان در کنار هم برای پیشرفت ایرانی آباد تلاش می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر بهداشت: ایرانیان در کنار هم برای پیشرفت ایرانی آباد تلاش می کنند تهران – ایرنا – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابلاغ سلام دکتر ˈ حسن روحانی ˈرییس جمهوری به جامعه کلیمیان، گفت: مایه مباهات است که برای ارتقاء منافع ملی قلب همه ایرانیان به هم نزدیک است و همه هموطنان ایرانی در کنار هم برای پیشرفت ایران تلاش می کنند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ˈ سید حسن قاضی زاده هاشمیˈ صبح پنجشنبه همراه با ˈ حسین فریدونˈ دستیار ویژه رییس جمهوری از بیمارستان دکتر سپیر ویژه کلیمیان ایرانی بازدید کرد و در جمع مسئولان، پزشکان و سایر پرسنل این بیمارستان، افزود: نگاه حضرت امام خمینی (ره) بینانگذار جمهوری اسلامی ایران این بود که همه ایرانیان می توانند در کنار هم در این کشور زندگی کنند.
قاضی زاده هاشمی با بیان این که امروز ایرانیان از هر فرهنگ، دین و آیین می توانند برای ساخت و آبادنی کشور تلاش کنند گفت: بر خلاف وجود باورها و فرقه های دینی گوناگون این ظرفیت در طول 35 سال ایجاد شده است که همه برای استقلال و ثبات جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.
وی به شعار بیمارستان دکتر سپیر مبنی بر این که سئوال کردن از دین و مذهب ممنوع است اشاره کرد و افزود: من به عنوان مسئول حوزه سلامت از این که در این بیمارستان صرف نظر از هر اعتقادی برای سلامت مردم کمک می شود تشکر می کنم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که به نمایندگی از رییس جمهوری وظیفه داشتم سلام وی را به شما تقدیم کنم گفت: این موضوع الگوی مناسبی است برای این واقعیت که ایرانیان مجموعه به هم پیوسته ای از هر قومیت و باور دینی مذهبی هستند.
قاضی زاده تصریح کرد: ساختن ایرانی آباد با مردمانی دارای رفاه و استقلال طلبی بخشی از وجود ذاتی ما ایرانیان است.
وی پس از بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، به نمایندگی از دولت تدبیر و امید اعلام آمادگی کرد تا برای ارتقاء بهداشت و سلامت هموطنان کلیمی در سراسر کشور کمک کنند.
سیام (3)**1429**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن