تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارتهران:تنها چیزی که مانع موفقیت تحریم ها شد تولید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارتهران:تنها چیزی که مانع موفقیت تحریم ها شد تولید است تهران بزرگ-ایرنا، استاندار تهران گفت: اگر تلاش ها و کوشش های کارگران، مهندسین و کارفرمایان اندیشمند نبود تحریم ها کمر ایران را می شکست و تنهاچیزی که مانع از رسیدن دشمن به اهداف شد، تولید در کشور بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسید حسین هاشمیˈ عصر روز چهارشنبه در مراسم معرفی کارگر، کارگروه و واحد های نمونه استان تهران اظهارکرد:کارگران و مهندسین کشور با تمام مشکلات بخش تولید را سرپا نگاه داشتند و اجازه ندادند چرخ تولید لحظه ای باز بماند چرا که می دانستند و می دانند تولید عزت یک کشور است.
وی با بیان این مطلب که تولید قدرت و توان یک کشور است افزود: هر کشوری که دارای تولید قوی است حرفی برای گفتن در دنیا دارد کشورهای صنعتی که در دنیا حرف برای گفتن دارند ناشی از تولیدات آنها است.
هاشمی اظهار کرد:آنها به پشتوانه تولیدات خود هستند که بسیاری از مسایل را مطرح می کنند هر کشوری که بتواند خود را در حد توان عرضه کند طبیعتا حرف برای گفتن خواهدداشت.
وی بیان کرد:کشور ما هم علی رغم تمام تحریم ها و مشکلات و موانع بر سرراه تولید حرفی برای گفتن در دنیا به واسطه تولیدات خود دارد.
استاندار تهران گفت:دولت تدبیر و امید بر همین اساس است که این بخش را به عنوان بخش اصلی و توسعه ای کار خود قرار داده و حتی مدیرانی که انتخاب می کندباید دارای تفکر توسعه ای باشند چرا که مدیر دارای تفکر توسعه ای است که می تواند در این بخش پیش برود.
وی افزود:به دولت گفته ام در انتخاب استانداردان باید به این موضوع توجه داشت که استاندار اول باید تفکر اجرایی داشته باشد بعد فکر سیاسی داشته باشداگر چنین تفکری داشت خواهد توانست دولت را در رسیدن به اهداف کمک کند وغیر آن کسی نمی تواند با تفکر سیاسی مطلق در کار توسعه پیشرفت کند.
هاشمی اظهار کرد:دولت تمام تلاش خودرا به کار گرفته است تا از این رکود تورمی که یکی از بدترین شرایط اقتصادی است از آن خارج شودوآثار آن را داریم می بینیم.
وی با بیان این مطلب که پنج ماه و اندی زمان زیادی برای خیلی از کارهای اساسی نیست گفت: اما دولت تمام توان خود را بکار گرفته و هجمه های سنگینی برعلیه دولت ایجادشده است.
استاندار تهران افزود:این همجمه ها تازه به اندازه یک دوره دولت گذشته نیست و خیلی بیشتر است این نه انصاف است و نه کارشناسی و نه در شان ما است که دولتی را که تازه شروع به کار کرده اینقدر مورد هجمه قرار دهیم.
هاشمی گفت:دولت با تمام مسایل نقد را می پذیرد و کار خود را ادامه می دهد کی سابقه داشته است این همه سفرا و مقامات اروپای غربی و خارجی به کشور تردد کنند و این به خاطر آن است که مردم در 24 خرداد به آن رای داند و خواستار تحقق افکار دولت تدبیر و امید شدند.
وی بیان کرد:هجمه کنندگان اجازه دهند یک تا دوسال از زمان کاردولت بگذرد مردم هوشیار هستند و می دانند این به خاطر مسیر درست دولت است.
هاشمی گفت:یکی از جاهایی که دولت به آن به شدت بها می دهد تولید است و تولید محور اصلی کشور در اینده خواهد بود.
وی خواستار تلاش همه جانبه کارگران و مهندسین برای تحرک بیشتر اقتصاد شد و افزود: اقتصاد تدبیر و عقلانیت می خواهد نه دستور و امر
تهرام/9977/ 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن