تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803135831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابخانه نیایش در شمس آباد دزفول افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کتابخانه نیایش در شمس آباد دزفول افتتاح شد دزفول-ایرنا-کتابخانه عمومی نیایش شمس آباد دزفول با حضور مسوولان استانی و محلی روز چهارشنبه افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه دزفول در آیین افتتاح این کتابخانه با اشاره به تحول بزرگ کتابخوانی در استان خوزستان گفت:خوزستان با داشتن پیشینه تاریخی،فرهنگی درخشان خود می تواند در اشاعه این فرهنگ ارزشمند و توسعه وترویج کتابخوانی کشور موثر واقع شود.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی افزود:رشد آمار کتابخوانی دزفول را یکی از مولفه های رشد فرهنگی منطقه خواند و گفت:مردم دزفول در دوران انقلاب اسلامی نمونه والگو بودند و توانستند برگ زرینی در تاریخ ثبت کنند.
امام جمعه دزفول افزود:دزفول اکنون نیز با داشتن زمینه فرهنگ کتابخوانی ،امکانات و نیروی انسانی می تواند سرآمد باشد لذا از مسوولان درخواست می شود در این زمینه سرمایه گذاری و استعدادیابی کنند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:باید از ظرفیت های شهرستان دزفول برای حل مشکل بیکاری واشتغال جوانان کمک گرفت تا این مشکلات به حداقل برسد.
وی گفت:شهرستان دزفول با داشتن اسناد ومدارک خطی تاریخی آمادگی دارد کتابخانه خطی را در این شهرستان راه اندازی کند و در جهت ترویج و توسعه فرهنگی منطقه گام بردارد.
فرماندار وی‍ژه دزفول نیز انقلاب اسلامی را برجسته ترین انقلاب قرن دانست وگفت:جوانان در دورا ن انقلاب با مطالعه توانستند آگاه شوند و انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم بزنند.
عبدالرضا احسانی نیا مطالعه و کتابخوانی را در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی موثر خواند و از نیکوکاران خواست برای توسعه فرهنگ کتابخوانی اقدام کنند.
مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان خوزستان نیز با اشاره به نقش دزفول در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دزفول با داشتن علمایی چون آیت الله قاضی دزفولی و شیخ انصاری توانست به شهر دلیر و شکست ناپذیر تبدیل شود.
ˈلفته منصوریˈگفت:با حمایت مسوولان دزفول شاخصه هایی از توسعه کتابخوانی در دزفول ایجاد شده که قابل تقدیر است.
وی افزود:به ازای هر 100 نفر در دزفول سه متر و33 سانتی متر فضای کتابخانه ای،در خوزستان دو متر و10 سانتی متر و کشور یک متر و68 سانتی متر فضای کتابخوانی وجود دارد که دزفول از این نظر سرآمد است.
منصوری اظهار داشت:در حوزه کتاب به ازای هر صد نفر در دزفول 67 جلد کتاب ،در خوزستان 50 جلد کتاب و در کشور 47 جلد کتاب وجود دارد.
مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی خوزستان گفت:در دو سال گذشته دزفول از نظر تعداد کتابخانه ها 50 درصد ،از نظر زیربنا 51درصد و از نظر تعداد کتابها 100 درصد رشد یافته است.
وی افزود:اعضای کتابخانه های دزفول در این دو سال 71درصد رشد کرده اند .
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول نیز گفت: کتابخانه نیایش دومین کتابخانه شهر شمس آباد و بیست و چهارمین کتابخانه شهرستان دزفول می باشد که با 330 متر مربع مساحت و 160 متر زیربنا در اختیار مردم این شهر قرار گرفت.
ˈفروزان مهرانپورˈ افزود:ساختمان این کتابخانه در سال 83 ساخته شده و مرکز کانون پرورش فکری کودک ونوجوان منطقه بوده که اکنون توسط شهرداری و شورای شهر شمس آباد به نهاد کتابخانه ها واگذار و توسط اداره کتابخانه ها تجهیز شد.
وی گفت:اداره کتابخانه ها برای تجهیز این کتابخانه 380 میلیون ریال هزینه کرده است و دو هزار کتاب در این کتابخانه گنجانده شده است.
در این آیین که با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان،نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مسوولان محلی برگزار شد از سوی آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر از شهردار و شورای اسلامی شهر شمس آباد تقدیر شد.ک/2
7278/648
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن