تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوفه های انقلاب در ایلام جشن گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شکوفه های انقلاب در ایلام جشن گرفتند ایلام- ایرنا- جشن شکوفه های انقلاب همزمان با پنجمین روز دهه فجر با حضور 500 نونهالان و نوجوانان ایلامی در سرسرای مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار شد.


به گزارش ایرنا، در این جشن برنامه های شاد شامل نمایش عروسکی، موسیقی، قصه گویی، شعرخوانی و مسابقه برای کودکان 3 تا 12 سال برگزار شد.
این جشن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و انجمن موسیقی ایلام برپا شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در آغاز این برنامه گفت: کودکان و نونهالان عضو کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای خانه های نور استان به طور گسترده در این جشن شرکت داشتند.
ˈعلی گهرسودیˈ افزود: این جشن به هدف تبیین ارزش های انقلاب اسلامی با بهره گیری از زبان هنر به ویژه موسیقی برای کودکان و نوجوانان ایلامی برگزار شده است.
وی تاکید کرد: امروز باید برای حفظ و تداوم انقلاب، کودکان را با آموزه های دینی و اهداف نهضت بزرگ امام راحل و آرمان های والای مقام معظم رهبری بیشتر آشنا کرد.
در پایان از کودکان و نونهالان فعال در عرصه های هنری با حضور مسوولان فرهنگی و اجرایی استان با دادن لوح و جایزه قدردانی شد.
اجرای سرود و موسیقی، قصه گویی از سوی نونهالان عضو خانه های نور و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های این آیین جشن بود. ک/2
7171/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن