تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802958173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاشقان و دلدادگان ایران اسلامی در رودان؛ با برگزاری رژه موتوری سی و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عاشقان و دلدادگان ایران اسلامی در رودان؛ با برگزاری رژه موتوری سی و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند رودان- همزمان با دوازدهم بهمن ماه؛ سالروز ورود تاریخ ساز بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن؛ عاشقان، پاسداران و حافظان ایران اسلامی با برگزاری رژه موتوری؛ سی و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.


به گزارش شنبه ایرناˈ یگان های نظامی، انتظامی و بسیجیان با برگزاری رژه موتوری از میدان 22 بهمن ( ورودی شهر) تا گلزار ملکوتی شهدای شهر رودان؛ سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن عزیزمان را گرامی داشتند و بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر انظار جهانیان به نمایش گذاشتند.
یگان های موتوری نیروهای مسلح و آحاد مختلف مردم با برگزاری و حضور در این آیین با شکوه بار دیگر با آرمان های والای امام راحل، شهدا، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.
مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان رودان با ادای احترام به پرچم مقدس و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا؛ پاسداشت ارزش ها و آرمان های والای اسلامی و انقلابی را نشانه پیوند بیش از پیش ملت با انقلاب و نظام و پاسخ قاطع و شکننده ملت سرافراز به بی شرمی و گستاخی های دشمنان دانستند.
یک شهروند رودانی در حالی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر فراز دستان مهربان و صمیمی اش به اهتزاز در آورده بود، در حال و هوایی خوش و دلنشین و در بارش متواتر اشک؛ مدام این سروده زیبا را زمزمه می کردˈشرم بر من اگر حریم تو پیش چشمان من شکسته شودˈ.
این شهروند جوان در گفت و گو با ایرنا عشق به اسلام و وطنش را با بوسه ای بر پرچم مقدس و سه رنگ میهن عزیزمان ایران اسلامی؛ توصیف کرد.
این شهروند افزود: کشور و پرچمی که به انسان هویت، آزادی، استقلال و عدالت را هدیه می کند در سایه الطاف خفیه الهی، رشادت، شهامت، دلاورمردی و جانفشانی مردمانش تا همیشه تاریخ سربلند و سرفراز و از هر گونه آسیب و گزندی مصون است.
پریسا رحیمی بیان کرد: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده و منادی آزادی و آزادی خواهی در جهان است؛ پس جان دادن در راه حفظ و پاسداری از این نعمت بزرگ الهی برای هر ایرانی غیور و با ایمان؛ عزت و افتخار است.
مردمانی که وحدت، ولایت مداری و شهادت را محور تداوم، شکوه و عظمت اسلام و انقلاب می دانند؛ در 12 بهمن سال 1392 با عکس شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری به خیابان ها آمدند؛ آمدند که بگویند، در راه حراست و پاسداری از مرزهای ایمان و عقیده به شهدایشان اقتدا کرده اند و از فدا شدن باکی ندارند.
مردم ولایت مدار شهرستان رودان در 12 بهمن بار دیگر به خیابان های شهر آمدند تا یکدل و یکصدا؛ فریاد بزنند تا مادامی که عزت، غیرت، حریت و آزادگی در رگ های ملت غیور می جوشد با دل و جان از اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی ایران؛ صیانت و پاسداری می کنند.
امروز در 12 بهمن سال 1392 بار دیگر چشم های جهان شاهد خروش فرزندان روح الله و درس آموختگان مکتب اسلام و نهضت عاشورا در دفاع و پاسداری از مرزهای عزت، شرف و آزادگی بود.
آری امروز هم این حضور و صلابت به درستی و روشنی نشان داد که مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی همواره حافظان و مدافعان حقیقی اسلام، قرآن، عزت، شرف، آزادگی و منادیان برقراری عدالت و برابری در جهان هستند.
درود بر این همه غیرت و شرف که امروز بار دیگر به صحنه آمدند و یکپارچه، متحد، همدل و همصدا؛ عزت و سرفرازی اسلام، مسلمانان و آزادگان جهان را در جای جای این کره خاکی در گوش زمان و زمین طنین افکندند.
امروز بار دیگر نواهای انقلابی در جای جای رودان در گوش زمان و زمین طنین انداز شد و جشن های پیروزی انقلاب با حضور گسترده مردم در این شهرستان آغاز شد.ک/4
7196/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن