تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819555726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈ باران ˈدر کوران برف و سرما در راه بیمارستان در آمبولانس متولد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در آستارا اتفاق افتاد ، ˈ باران ˈدر کوران برف و سرما در راه بیمارستان در آمبولانس متولد شد آستارا ـ ایرنا ـ شب گذشته مادر 22 ساله تالشی سومین فرزند دختر را به علت دیر رسیدن به بیمارستان در پی بارش برف سنگین در مناطق ساحلی خزر ، در جاده تالش به آستارا و در داخل آمبولانس اورژانس به دنیا آورد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ،این مادر جوان که ˈسمیه جنگلی زادهˈ نام دارد ، اسم نوزاد دختر تازه متولد شده خود را به علت سنخیت با نزول رحمت الهی ˈبارانˈ گذاشته است .
وی که اهل یکی از روستاهای دورافتاده و کوهستانی چوبر تالش است ، در اتفاقی نادر هر سه فرزند خود را در مسیر بیمارستان به دنیا آورده است .
این مادر جوان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بارش برف شدید برف و وجود یخبندان در مسیر جاده را عامل اصلی در دیر رسیدن به بیمارستان و متولد شدن فرزند خود عنوان کرد و گفت : هم زمان با احساس درد ، شوهرم مرا با نیسان از جاده کوهستانی روستای ˈدره وارˈ چوبر به سمت جاده اصلی آورد و پس از گذشت دیر زمانی توسط یکی از ماشین های مسافربری مسیر تالش به آستارا به مرکز بهداشتی درمانی بخش لوندویل آستارا منتقل شدیم .
وی اضافه کرد : به علت نبود امکانات زایمان در آن مرکز ، مرا با آمبولانس به سمت بیمارستان شهید بهشتی آستارا روانه کردند که در سه کیلومتری آستارا در داخل همان آمبولانس به صورت طبیعی و با موفقیت وضع حمل کردم .
این مادر جوان در ادامه بیان کرد : خدا را شاکریم که هم اکنون خودم و بچه ام هر دو سالم هستیم و از اینکه سومین فرزند خود را با عمل سزارین به دنیا نیاوردم ، خوشحال هستم . ک/3
7105 / 535/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن