تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801184275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ انقلاب اسلامی و وحدت کلمه برای همه ما وظیفه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وزیر علوم تحقیقات و فناوری:
حفظ "انقلاب اسلامی" و وحدت کلمه برای همه ما وظیفه است
وزیر علوم در پایان نشست یک روزه روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حفظ نظام اسلامی به عنوان میراث گرانبهای امام خمینی (ره) وظیفه همه مسئولان آموزش عالی است.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، رضا فرجی داناوزیر علوم تحقیقات و فناوری در پایان نشست روسای دانشگاه‌ها پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و با توجه به قرار گیری در ایام دهة فجر و با اشاره به اینکه خونهای زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن ریخته شده است، گفت: ما وظیفه داریم این میراث گرانقدر امام راحل را حفظ و برای رسیدن آن به آرمان‌هایش حد اکثر تلاش را انجام دهیم. 


وی با اشاره به سفارش حضرت امام خمینی (ره) بر حفظ وحدت کلمه افزود: رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود و حفظ و تداوم آن نیز در راستای وحدت کلمه و حفظ انسجام داخلی است.


 فرجی دانا تصریح کرد: مسئولان دانشگاه‌ها از هر حرکتی که موجب اختلاف شود پرهیز کنند، زیرا حفظ وحدت رمز پیروزی است.


 وی اظهار داشت: مسئولان دانشگاه‌ها برای دانشگاه خود ماموریت ملی، منطقه‌ای و فراملی تعریف کنند و پاسخگوی نیاز‌های جامعه باشند. 


وزیر علوم با تاکید بر اینکه پیام نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی حفظ وحدت است، تقویت وحدت و انجام آن را در گرو مشارکت حداکثری همه دانشگاهیان دانست.


 وی در ادامه گفت: ما به مشکلات دانشگاه‌ها واقف هستیم و تلاش می‌کنیم با صبر و تأمل و تدبیر مشکلی در حرکت دانشگاه‌ها ایجاد شود. 


فرجی دانا ضمن تاکید مجدد بر افزایش مشارکت اعضای هیئت علمی خاطرنشان کرد: نظام به اعضای هیئت علمی اعتماد دارد و آنان نیز حامی و پشتیبان نظام هستند.




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن