تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت کلمه، حقیقت خواهی و طلم ستیزی انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت کلمه، حقیقت خواهی و طلم ستیزی انجام شد گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار گلستان در پیام مشترکی به مناسبت آغاز دهه فجر گفتند: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی انجام شد.


به گزارش ایرنا، در پیام صبح شنبه آیت الله ˈسید کاظم نورمفیدیˈ و دکتر ˈحسن صادقلوˈ آمده است: 12بهمن سال 57 روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از 15 سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می شود و این بازگشت مقدمه ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است.
در ادامه پیام می خوانیم: در گذشته تمام همّ و غم کشورهای دنیا به خصوص کشورهای اسلامی بر این بود که چگونه دین و ارزش های دینی را در حوزه حکومت راه ندهند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، بین دین و حکومت الفت و پیوند ناگسستنی برقرار شد که نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا اهمیت بیشتری پیدا کرد.
امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در این پیام مشترک افزوده اند: در 22 بهمن ماه سال 57در ایران، انقلاب بزرگ و شکوهمندی به رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست که با اعجاز خویش جهانیان را به شگفتی واداشت، انقلابی که به جرأت می توان گفت مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و متأثر از فرهنگ عاشورایی سیدالشهدا(ع) در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) بود.
این پیام افزوده است: پیروزی انقلاب اسلامی سرمشق و الگو بوده و زمینه بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ستمکار را فراهم نمود و به حول و قوه الهی مراسم جشن انقلاب امسال پرشورتر و باشکوه تر از هر سال برگزار خواهد شد.
آیت الله نورمفیدی و دکتر صادقلو افزوده اند: ملت ما به خوبی درک می کند که هرقدر فشار دشمنان خارجی بیشتر شود، حضور در صحنه لازم تر، ضروری تر و باعث برطرف شدن خطرهای احتمالی و غلبه بر مشکلات می باشد.
در ادامه این پیام می خوانیم: هرچند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به پیروزی، آزمایش های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است، اما حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد.
این پیام افزوده است: بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در مورد حفظ انقلاب به صورت مکرر، هم در وصیت نامه سیاسی – الهی و هم در سخنرانی ها خویش، تأکید فراوانی داشته اند و از جمله فرموده اند ˈبه ملت غیور ایران توصیه می کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آوردید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نماییدˈ.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان افزوده اند: همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظلّه العالی ) می فرمایند ˈحفظ موجودیت انقلاب کار اول ماست که در استمرار جمهوری اسلامی تجسم یافته استˈ.
در ادامه پیام آیت الله نورمفیدی و استاندار گلستان آمده است: سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر را به ملت غیور ایران و مردم استان تبریک می گوییم و امیدواریم با محور قرار دادن معنویت، ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از اندیشه های امام (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه العالی ) و اتحاد و همدلی ، از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان عطیه الهی به خوبی محافظت نماییم.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن