تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک تشکل دانشجویی: برخورد اصولگرایان با مفاسد اقتصادی ضعیف بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک تشکل دانشجویی: برخورد اصولگرایان با مفاسد اقتصادی ضعیف بود تهران - ایرنا- دبیر سازمان دانشجویی جمعیت ایثارگران گفت: اصولگرایان در سال های گذشته برخورد مناسبی با مفاسد اقتصادی نداشتند.


به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار حوزه تشکل های دانشجویی گروه فرهنگی ایرنا ، مطهر محمدخانی در مناظره با اصلاح طلبان در سازمان دانشجویی حزب کارگر اظهارداشت: اصولگرایان در طول سال های گذشته نتوانستند آن طور که باید و شاید مختلفین اقتصادی را مجازات کنند.
وی سبد کالا را یکی از دغدغه های مردم دانست و یادآور شد: انتظار مردم حفظ آبروی ایران است نه حرف های سیاسی که در حد سطحی بیان می شود.
به اعتقاد این فعال دانشجویی ، اگر اشتباهات روحانی زیاد شود اعتماد مردم از او سلب خواهد شد.
دبیر سازمان دانشجویی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اختلافات پیش آمده بین احمدی نژاد با رییس مجلس در دولت قبل، گفت: این اختلافات در سطح نظام باعث می شود که مردم همه را به یک چشم ببینند و به کل سیاسیون کشور بی اعتماد شوند.
محمدخانی ادامه داد: من به شدت نگران هستم که با رفتار نابجای مسئولان جدید دوباره دولتی مثل دولت احمدی نژاد بر سر کار بیاید.
وی بیان کرد: اگر به سال 88 برگردید و صحبت های دوران انتخابات احمدی نژاد را مرور کنید متوجه می شوید که حرف های او با اقبال مردمی روبرو می شد چرا که از ورود به منطقه ممنوعه دولت و جلوگیری از وزیر بودن همیشگی یک فرد صحبت می کرد.
دبیر سازمان دانشجویی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از بازگشت بازنشستگان به دولت انتقاد کرد .
وی با نقد جریان اصولگرایی گفت: جریان اصولگرا در پیگیری حق مردم مانند عدالت و مبارزه با فساد، آن طور که باید و شاید عمل نکرده است.
محمد خانی که خود را یک اصولگرا می داند با بیان اینکه مردم از فساد و تبعیض ناراحت هستند، اظهارداشت: بر اساس صحبت های سخنگوی قوه قضایه فرزند یکی از مقامات متهم است با این حال می بینیم که پس از مدتی دوباره به جامعه بر می گردد و کار خودش را ادامه می دهد اما در مقابل یک وبلاگ نویس که حرفی انتقادی در مورد یکی از مقامات قوا زده است دستگیر شده و به شدت با او برخورد می شود.
فراهنگ (3)**9303**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن