تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر از کشور یک صدا به گوش رسد، تهدید قدرت‌های جهانی بی معنا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مشاور امنیتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه صبح و زندگی:
اگر از کشور یک صدا به گوش رسد، تهدید قدرت‌های جهانی بی معنا می‌شود
این جمله ای بود که محمد علی بشارتی؛ مشاور امنیتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه صبح و زندگی بر آن تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه صبح و زندگی؛ امروز با دعوت از وزیر کشور اسبق و از مبارزان و زندانیان سیاسی دوره پهلوی؛ دفتر خاطرات انقلاب اسلامی را ورق زد.

بشارتی محور اصلی سخنان خود را بر محور امام و ولایت فقیه گذاشت و خواست تا مرور خاطرات آن دوران حول محور اندیشه های ناب امام (ره) قرار گیرد. وی در بخشی از سخنان خود گفت: بعد از خدا، سرمایه امام (ره) مردم بودند و تا زمان بدرقه ایشان به منزلگه آخرت مردم به امامشان وفادار ماندند.
این مبارز و زندانی سیاسی، نهضت آزادی را یکی از مدعیان رهبری امام دانست و اضافه کرد: امام مدعیان بسیاری داشت از جمله نهضت آزادی ولی مردم به سخنان این احزاب و گروه ها توجه نکردند و در مقابل آنها ایستادگی کردند و پشت امام(ره) ایستادند.

وی اضافه کرد: همین رهبری قدرتمند امام(ره) باعث شد تا در تمامی کوران های انقلاب سربلند بیرون آئیم و امروز باید این وحدت حول رهبری مقام معظم رهبری باشد؛ چرا که اگر از کشور یک صدا به گوش رسد؛ قدرت های جهانی جرات نمی کنند به کشور ما تعرض کنند.

محمد علی بشارتی در ادامه با اشاره به فناوری های اخیر ایران در زمینه تکنولوژی هسته ای گفت: در راه عزت و سربلندی باید هزینه داد و مردم ما نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید و اعمال زور ایستاده اند.

وی همچنین با بیان خاطراتی از دوران زندان و شکنجه گفت: آن زمان بسیاری باور نمی کردند؛ امام(ره) با دستان خالی و تنها با تکیه بر خداوند؛ پرچم الهی را در ایران برافرازد. بسیاری فکر می کردند؛ رژیم شاه سال های سال در این کشور باقی خواهد ماند ولی ایشان در نطقی تاریخی فرمودند " شاه رفتنی است " و همین اتفاق در کوتاه ترین زمان ممکن افتاد.

یادآور می شود؛ برنامه صبح و امید هر روز از ساعت 7 الي 9 با موضوعات متنوع روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود؛ این برنامه در طول ایام دهه فجر پذیرای میهمانانی ویژه خواهد بود.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن