تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف، رفت و آمد خودرو را در چهارمحال وبختیاری با مشکل مواجه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف، رفت و آمد خودرو را در چهارمحال وبختیاری با مشکل مواجه کرد شهرکرد - ایرنا- بارش برف که از ظهر دوشنبه در چهارمحال وبختیاری آغاز شده است، رفت و آمد خودروها در مسیرهای ارتباطی این استان را با مشکل مواجه کرد.


به گزارش ایرنا، بارش روز دوشنبه برف در بیشتر مناطق چهارمحال وبختیاری، لغزندگی جاده های درون شهری و برون شهری استان، کاهش دید و کندی تردد وسائط نقلیه را به همراه داشت.
لغزندگی مسیرهای درون شهری در شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری همچنین باعث وقوع تصادف زنجیره ای در خیابان آیت الله کاشانی شهرکرد و برخورد بیش از هفت خودرو در این خیابان و وقوع چندین فقره تصادف در دیگر خیابان های این شهر شد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان وضعیت تردد در راه های ارتباطی این استان، گفت:در محورهای ارتباطی ˈ فارسان به کوهرنگ حوالی دهنو، کوهرنگ به بازفت محدوده گردنه چریˈ بارش شدید برف را شاهد هستیم.
سرهنگˈ حمزه رفیعیˈ اضافه کرد:در محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار، شهرکرد به فارسان محدوده گردنه خولک و شهرکرد به اصفهان محدوده گردنه رخ نیز بارش برف و مه گرفتگی شدید محور را شاهدیم.
وی گفت:در مسیر ارتباطی بروجن به لردگان محدوده گردنه بیژگرد و تونل لردگان نیز برف در حال بارش است و استفاده از زنجیر چرخ ضروری است.
وی ادامه داد:جاده های اصلی روستایی چهارمحال وبختیاری نیز باز است، ولی رفت و امد در آن به کندی انجام می گیرد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری با توصیه به رانندگان و مسافران مبنی بر خودداری از انجام سفرهای غیرضروری گفت:شهروندان در صورت تردد در محورهای اصلی و فرعی، وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ، چراغ مه شکن و وسایل گرمازا تجهیز کرده و از سلامت خودرو نیز اطمینان حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان چهارمحال وبختیاری،با ورود سامانه بارشی جدید به استان از دوشنبه چهاردهم تا چهارشنبه 16 بهمن ماه، بارش برف، وزش باد و در برخی نقاط کولاک برف و کاهش نسبی دما در این استان پیش بینی می شود.
547/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن