تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریان سازی فرهنگی رویکرد اصلی دفتر تبلیغات اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جریان سازی فرهنگی رویکرد اصلی دفتر تبلیغات اسلامی قم - ایرنا- رییس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: جریان سازی فرهنگی در جامعه از رویکردهای اصلی این مرکز فرهنگی و هنری است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی کمساریˈ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ، برگزاری جشنواره ها و همایش ها را یکی از راهکارهای جریان سازی فرهنگی عنوان کرد و افزود: این جریان سازی با رویکرد دینی در فضای کشور ایجاد می شود.
وی برگزاری جشنواره ها و همایش های فرهنگی و هنری، چاپ کتاب ها، نشریات و مجلات تخصصی و تولید محصولات هنری در سطح حوزه های علمیه را از برکت انقلاب اسلامی دانست.
وی خاطرنشان کرد: شعاع نور انقلاب اسلامی همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ایرانیان را در برگرفته است و به ویژه در عرصه های فرهنگی و هنری روح تازه ای به حوزه های علمیه بخشیده است.
کمساری بیان داشت: امام خمینی(ره) رویکرد جدیدی به حوزه های علمیه بخشیدند و مسوولیت حوزه ها را در قبال جامعه و آحاد مردم متفاوت تعریف کرد.
وی تاکید کرد: اگر بخواهیم دین را به فرهنگ تبدیل کنیم که دارای اثرگذاری زیادی باشد باید توجه بیشتری به جریان سازی دینی از طریق روش های مختلف توجه کرد.
وی در ادامه به برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری شعر اشراق ویژه طلاب و فضلا حوزه های علمیه سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این جشنواره از سلسله جشنواره های تخصصی مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در رشته های مختلف است.
کمساری بیان داشت: جشنواره ها قشر نخبه کشور را درگیر می کند و با ایجاد فضای لازم در راستای اهداف جشنواره منجر به تولید آثار و جریان سازی می شود.
وی برگزاری جشنواره های تخصصی را از ضروریات امروز حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: با برگزاری نشست ها، کارگاه ها و پنل های تخصصی می تواند در زمینه کیفی سازی بیشتر آثار نیز کمک کرد.
وی یادآور شد: مجموعه جشنواره های فرهنگی و هنری اشراق در بخش های فیلم، عکس، شعر، داستان و تجسمی و خوشنویسی برگزار می شود که امسال جشنواره فیلم و عکس برپا شد.
دومین دوره جشنواره سراسری شعر اشراق ویژه طلاب و فضلا حوزه های علمیه سراسر کشور روز چهارشنبه 16 بهمن ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می شود. ک/3
/7402/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن