تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803168282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: برخی به نام دفاع از ولایت به انقلاب آسیب می رسانند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: برخی به نام دفاع از ولایت به انقلاب آسیب می رسانند قم- ایرنا- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به نام دفاع از ولایت به انقلاب آسیب می رسانند و اجتهادشان برای انقلاب بسیار خطرناک است.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه،ˈمنصور حقیقت پورˈ یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع پیروان امام و رهبری در امامزاده سید معصوم(ع)قم برگزار شد، افزود:این افراد با اجتهاد خود یک روز اقدام به تشنج آفرینی در مراسم سالگرد امام(ره) و روز دیگر به اسم ولایت و دفاع از رهبری طرح حمله به سفارت انگلستان را اجرا می کنند که باید جلوی این اقدامات گرفته شود.
وی با بیان اینکه اقدامات تخریبی این جریانات تندرو در زمان نظام شاهنشاهی نیز نظیر نداشت، افزود: در دوره پهلوی به مجتهد دین، لقب ˈعالم بی بصیرتˈ ندادند، اما در برهه ای، شاهد اقدامات بسیار خطرناک، فراقانونی و فراشرعی بودیم که باید از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به اینکه برخی نیز اقداماتی برای مهار تفکر امام در کشور انجام می دهند، گفت: آنها بدنبال تربیت شیعیان سکولارند تا تعلقی به امام و انقلاب نداشته باشند و اعتقادات قومی آنها بیشتر از عقاید مذهبی باشد.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب توانست یک نظام ارزشی غنی از اسلام را که در حاشیه بود، وارد متن کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی با بهره گیری از اصل ولایت فقیه همه بحرانها را مهار کرد و گفت: به برکت پیروی از این اصل شاهد و ارتقای کشور در زمینه های مختلف هستیم.
حقیقت پور با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی و هسته ای، ابراز داشت: ما در بین پنج کشور موشکی جهان قرار داریم و در بحث هسته ای نیز برای رفع نیازهای داخلی قادر به غنی سازی هستیم.
وی با اشاره به تاثیر جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل اظهار داشت:حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین به برکت انقلاب تاسیس شدند و رشد یافتند و اگر جمهوری اسلامی نبود حاکمیت سوریه نیز پایان یافته بود، زیرا فکر انقلابی و مقاومت، سوریه را تاکنون پایدار و مقاوم در برابر توطئه شوم دشمنان نگه داشته است.
وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی معادلات شرق و غرب را تغییر داد و جهان دو قطبی را از هم پاشید، گفت: امروز گلوی آمریکا زیر فشار ما قرار دارد.
حقیقت پور، انقلاب اسلامی را دارای ظرفیت عظیمی برای مستضعفان جهان و مدلی برای دنیا دانست و گفت: اگر ˈمحمد مرسیˈ بر اساس مبانی انقلاب اسلامی عمل می کرد و در سفر ایران از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره می برد امروز شاهد حقارت خود در برابر دیدگان میلیونها نفر مصری نمی شد.
وی با تاکید براینکه چون حیات و ممات مستکبران به سرنوشت انقلاب اسلامی گره خورده است، گفت: تلاش دشمنان به سه بخش تقسیم می شود؛ در یک بخش آنها دارند قسمت های بیرونی جهان اسلام را با سایر اندیشه ها درگیر می کنند و در میانمار، سریلانکا، اندونزی و مالزی بدنبال درگیری اندیشه اسلامی با جامعه بودیسم هستند.
وی افزود: در بخش دیگر شاهد طراحی های شوم انگلیسیی ها برای ایجاد اختلاف در شیعه و سنی و حمایت از تکفیری ها هستیم.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با طرح این سووال که چرا جریان تکفیری تاکنون یک آجر هم به سمت اسراییلی ها پرتاب نکرده اما خون شیعه را مباح می داند و جگر مردم سوریه را به دندان می کشد، گفت: این مسائل تلاش سازماندهی شده ای را ثابت می کند تا ظرفیت های جهان اهل سنت را در اختیار خود قرار دهد.
حقیقت پور ادامه داد: هدف جریان های تکفیری نشان دادن چهره عبوس و خشن از اسلام و قرآن است تا افکار جهانی قضاوت منفی نسبت به مسلمانان پیدا کند.
وی با تاکید بر اینکه امروز خشونت گرایی بعنوان یک تهدید در سطح بین الملل، منطقه و کشور باید با نگاه امنیتی بررسی شود، ابراز داشت: هر شخصی موجب ایجاد منطق خشونت شود، بسیار خطرناک است؛ چرا که این منطق موجب می شود افرادی به خود اجازه اجتهاد دهند. ک/1
/7404/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن