تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802742674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای حاکم بر دانشگاه یاسوج آرام، آزاد و قانونمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فضای حاکم بر دانشگاه یاسوج آرام، آزاد و قانونمند است یاسوج - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه وظیفه دانشگاه بسترسازی و فراهم کردن تمهیدات لازم است،گفت: فضای حاکم بر این دانشگاه آرام، آزاد و قانونمند است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نیکروز روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: وجود این فضا موجب بروز استعدادها و توانمندی های دانشجویان در عرصه های مختلف خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شناسنامه دانشگاه در بعد بیرونی فعالیت های فرهنگی است ،بیان کرد:تعامل و همکاری سازنده با رسانه ها برای اطلاع رسانی و کمک به رشد فعالیت های فرهنگی از برنامه های این معاونت است.
نیکروز به تشریح فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج در دوره مدیریت جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت:اجرای برنامه های فرهنگی به طور عملی و پیگیری جدی آنها در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: 12 کانون فعال و نیمه فعال در دانشگاه یاسوج وجود دارد و کانون های غیرفعال دوره های گذشته شامل موسیقی در دوره مدیریت جدید این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.
نیکروز کانون تئاتر و شعر و ادب را از فعال ترین کانون های این دانشگاه خواند و ابراز داشت: کانون تئاتر نیروهای زیادی را تربیت کرده و تاکنون دو نمایشنامه از این کانون به جشنواره تئاتر دانشگاهی راه یافته است.
وی نقد و بررسی و مشاعره که با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شده است، افزود: تلاش می شود این برنامه ها در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج نیز راه اندازی شوند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج از راه اندازی کانون ایلات در دانشگاه یاسوج خبر داد و گفت: در این کانون آداب و رسوم ایلیاتی و بومی و موسیقی محلی کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار معرفی خواهند شد.
نیکروز با اشاره به اینکه کانون فیلم و عکس نیز در دوره مدیریت جدید دانشگاه یاسوج فعالیت خود را آغاز کرده، بیان کرد: اعضای این کانون هم اکنون مشغول ساخت فیلم 10 دقیقه ای هستند که در 23 بهمن امسال کار فیلمبرداری آن انجام می شود.
وی اظهار کرد: کانون نفس پاک با هدف شناسایی پیامدهای منفی مواد مخدر با همکاری سازمان بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج راه اندازی شده است.
نیکروز عنوان کرد: در بازدیدی از یکی از کمپ های ترک اعتیاد دانشجویان این دانشگاه از نزدیک با آسیب های مواد مخدر آشنا شدند که اجرای این برنامه های نیز ادامه می یابد.
وی از راه اندازی انجمن های علمی در دانشگاه یاسوج خبر داد و ابراز داشت: استاد مشاور برای انجمن های علمی مختلف از سوی مدیر دانشگاه یاسوج انتخاب و معرفی شد.
نیکروز برگزاری اردوهای علمی یک روزه مختلط در دانشگاه یاسوج را قانونی اعلام کرد و افزود: دانشجویان افرادی پاک دامن هستند و در این اردوها نیز استاد مشاور هر رشته به همراه کارشناس فرهنگی دانشگاه حضور دارند.
وی سخنرانی علمی استادان برجسته کشور در دانشگاه یاسوج را از سایر برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج عنوان کرد.
نیکروز تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای پیشرفت برنامه های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه یاسوج را ضروری خواند و بیان کرد: در بحث تعامل حوزه و دانشگاه تفاهم نامه همکاری با حوزه علیمه خواهران و برادران برای اجرای برنامه های مذهبی از سوی مبلغان و کمک به مسائل اعتقادی دانشجویان در خوابگاه ها منعقد شده است.
وی اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه یاسوج و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش برپایی نمایشگاه عکس ، راه اندازی نگارخانه و پخش فیلم در دانشگاه تفاهم نامه همکاری انعقاد شده است.
نیکروز راه اندازی دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه یاسوج به منظور استفاده از ظرفیت های این جهاد در بخش های گوناگون شامل برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی برای اعضای هیات علمی، استفاده از طب سنتی و گیاهان دارویی و بکارگیری دانشجویان دانشگاه یاسوج در خبرگزاری ایسنا به طور افتخاری را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.
وی انعقاد تفاهم نامه با اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد برای بهره گیری از ظرفیت کتابخانه ها و فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای در خوابگاه های دانشجویی را از سایر برنامه های این معاونت عنوان کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج از اعلام آمادگی این دانشگاه برای برگزاری کنگره ملی شخصیت فقهی مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی خبر داد و گفت: بازدید از خانواده شهدای دانشجو نیز در دستور کار قرار دارد.
نیکروز گل افشانی و غبارروبی گلزارشهدا، شب شعر انقلاب با حضور شاعران استانی و کشوری، محفل انس با قرآن و جلسه پرسش و پاسخ را از برنامه های دهه فجر این دانشگاه عنوان کرد.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن