تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798609965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مازندران: تمامی نیروهای امدادی برای حل مشکلات بسیج شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مازندران: تمامی نیروهای امدادی برای حل مشکلات بسیج شدند ساری-ایرنا- استاندار مازندران گفت :بارش برف سنگین موجب قطع برق شهرها و روستاهای غرب استان شده است اما با بسیج تمامی نیروهای امدادی مشکلات حل خواهد شد.


به گزارش ایرنا ˈ ربیع فلاح ˈ روز یکشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان نور افزود: برقراری برق به صورت جدی در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه مردم نگران نباشند ،ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات امدادی برای حل مشکلات مردم بسیج شده است.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه بارش برف شدید و سنگین موجب پارگی سیم های برق شده است، اظهار داشت: به علت سرمای شدید و تداوم بارش برف و از طرفی تعطیلی جایگاه های بنزین ، روند سوخت رسانی با اختلال جدی تری رو به رو شد، اما این مشکل در حال برطرف شدن است.
وی افزود : همه مسوولان باید در انجام وظایف خود احساس مسوولیت کنند.
تداوم قطعی برق در شهرهای غرب مازندران که بیش از هشت ساعت از آن می گذرد نگرانی مردم را دو چندان و زندگی عادی را مختل کرده است.
استاندار مازندران به همراه معاونانش صبح امروز به غرب استان سفر کرد و قرار است تا ساعاتی دیگر در جلسه بحران فرمانداری شهرستان نوشهر نیز شرکت کند.
در همین حال مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در 24 گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان به 43حادثه جاده ای، برف و کولاک و مراجعین حضوری به پایگاه های امداد و نجات جاده ای خدمات امدادی لازم را ارائه کردند.
ˈمهدی ولی پورˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : امدادرسانی به 683مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به 18نفر، انتقال 29 مصدوم به مراکز درمانی و اسکان اضطراری 25 نفر از جمله خدمات ارائه شده به حادثه دیدگان در این مدت بوده است.
وی ادامه داد : 56 تیم مجهز امدادی متشکل از 183نفر امدادگر و نجاتگر با 56 دستگاه خودروی امدادی در این عملیات ها مشارکت داشتند.
ولی پور اظهار داشت : 11 هزار و 136 قرص نان و سه هزار و 900 بطری آب معدنی هم به مناطق درگیر در برف و کولاک در شهرستان های تنکابن و عباس آباد ارسال شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران به امدادرسانی در سه روز گذشته اشاره کرد و گفت: افت شدید دما و بارش برف سنگین در مناطق مختلف و نقاط کوهستانی استان و نیز کولاک شدید به همراه طوفان در شهرهای بابل،آمل ،رامسر، چالوس،سوادکوه و بهشهر 415خانوار را متاثر کرد.
وی افزود : به محض اعلام نیاز مردم در مناطق مختلف استان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر در قالب تیم های مجهز به صحنه اعزام شدند.
او ادامه داد : بیش از 120کیلو برنج، ،60بطری روغن،60کیلو قند و شکر،72 بسته ماکارونی، 49تخته موکت، 24 بسته مواد شوینده و بهداشتی، یک دستگاه چادر امدادی و400کیلو نایلون بین افراد حادثه دیده توزیع شد.
ولی پور همچنین رهاسازی ده ها دستگاه خودروی زمینگیر شده در محورهای مواصلاتی استان و انتقال شمار زیادی از مسافران در راه مانده به اماکن امن را بخشی از خدمات ارائه شده هلال احمر مازندران به آسیب دیدگان حوادث اخیر در این خطه معرفی کرد.
مدیرعامل شرگت گاز مازندران نیز گفت: علیرغم بارش شدید برف و موج سرما و یخبندان که از روز جمعه هفته گذشته مناطق مختلف این استان را در برگرفته ، هیچگونه مشکلی در ارتباط با قطع گاز گزارش نشده است.
ˈمحسن عرب مقصودیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش ها و بررسی های انجام شده نشان می دهد که استفاده و بهره مندی شهروندان از سوخت گاز طبیعی در شبکه ها گازرسانی ادامه دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان ، در صورت افت فشار گاز طبیعی ، گاز واحدهای صنعتی قطع می شود.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به بروز سرمای شدید در ارتباط با وضعیت مصرف گاز طبیعی در این استان گفت: میزان مصرف گاز طبیعی در مازندران هم اکنون به 25میلیون مترمکعب در شبانه روز رسیده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، 10درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به تعطیلی مدارس استان مازندارن برای دومین روز پیاپی در دو نوبت صبح و عصر ، گفت: این امر و کاهش مصرف گاز در مدارس و مراکز آمورشی در عدم افت فشار و تامین گاز طبیعی منازل مردم نقش داشته است.
وی گفت: در صورت افت فشار گاز طبیعی و با هدف جلوگیری از بروز مشکل در صنایع ، هشدار های لازم به این واحدها در ارتباط با تامین سوخت دوم داده شده است.
اداره کل هواشناسی استان مازندران در گزارشی از کاهش 10 تا 15 درجه ای دمای هوای در این استان خبر داده بود.
کاهش محسوس دما ،بارش برف و باران که از پنجشنبه شب و بامداد جمعه در مازندران آغاز شده است تا اواسط هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت و این وضعیت در شهرهای غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار است.ک/4
2585/1654/609/1654 /506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن