تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819958300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گله شیرازی ها - شهردار برنامه ملاقات عمومی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گله شیرازی ها - شهردار برنامه ملاقات عمومی ندارد شیراز - ایرنا - شهرداری از جمله نهادهای پر مراجعه مردمی است. بسیاری از افراد برای طرح مشکلات یا رسیدن به هدف انجام کاری که فکر می کنند کم کاری شده است و شاید درد دل، می خواهند به عالی ترین مقام شهرداری که شهردار است، دسترسی یابند، رویه ای که در شهرداری شیراز جایگاهی ندارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، بسیاری از افرادی که به نحوه محاسبه عوارض یا چگونگی پرداخت آن اعتراض دارند یا در محل زندگی خود با مشکلات خدمات شهری مواجه اند یا در گیر و دار مکاتبات شهرداری با سایر نهادها کارشان گیر کرده برای دیدار با شهردار شیراز به دفتر شهردار مراجعه می کنند و معمولا با ˈ نه ˈ منشی ها روبرو می گردند و تنها چیزی که از دهان آنان می شنوند همین است که مشکلات خود را مکتوب کنید و بروید .
برخی از شهروندانی که به دفتر علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز مراجعه کرده اند این نوع برخورد با ارباب رجوع را در شان شیراز و شهروندان این شهر نمی دانند و معتقدند شهرداری یک کلان شهر فرهنگی باید برخوردی فرهنگی و در شان مردم این شهر داشته باشد.
سیدحسین محمد زاده شهروند شیراز که برای ملاقات با شهردارشیراز به شهرداری مراجعه کرده بود در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت : معمولا مسوولان دو روز یا یک روز از هفته را به ملاقات عمومی اختصاص می دهند ، این حق مردم است که بتوانند چهره به چهره با مسوولانشان دیدار داشته باشند ، شهرداری شیراز متاسفانه در این زمینه ضوابط را رعایت نمی کند و مغایر با همه ارزشهایی که برای مسوول در یک جامعه اسلامی تعریف شده برخورد مناسبی با ارباب رجوع ندارد .
وی ادامه داد: توجیه این مدیران این است که مشغله شهردار زیاد است و نمی تواند تک تک با همه مردم دیدار داشته باشد اما آنها فراموش کرده اند که شهردار با همین آرای تک تک که در انتخابات شوراهای اسلامی به صندوق ریخته شده انتخاب شده است و این وظیفه شهرداری است که زمینه دیدار عمومی مردم با شهردار را فراهم کند.
مریم سعادت پیشه دیگر شهروند شیراز نیز که به شهرداری شیراز مراجعه کرده بود گفت: متاسفانه در اغلب مناطق شهرداری های شیراز مردم با چالش هایی مواجه می شوند که ساعت ها وقت و انرژی آنها را به هدر می دهد و برا ی گرفتن یک امضا روزهای زیادی از عمر آنها تلف می شود ، ما می خواهیم این مسایل را به گوش شهردار شیراز برسانیم اما تا کنون موفق به دیدن او نشده ایم.
وی گفت: در همه ادارات دیگر مسوولان برنامه ملاقات عمومی با مردم دارند یا در مراسم نماز جمعه حاضر می شوند و به صورت رو در رو و چهره به چهره با مردم سخن می گویند اما شهرداری شیراز در این زمینه ظاهرا تافته جدا بافته است.
این بانوی شیرازی گفت: مسوولان نباید بین خود و مردم حایل و فاصله قایل باشند آنها باید در بین مردم باشند ، قرار دادن سه یا چهار منشی در دفتر شهردار شیراز نه با اصول اسلامی همخوانی دارد و نه در شان یک شهر فرهنگی و مذهبی است .
خبرنگار ایرنا برای آنکه نظر علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز را دراین زمینه جویا شود ناکام ماند و نتوانست با شهردار تماس برقرار کند.
روابط عمومی شهرداری شیراز نیز دراین زمینه پاسخگوی خبرنگار ایرنا نبود و تلا شها برای به دست آوردن نظر رسمی شهرداری در این زمینه ناکام ماند.
سایت شهرداری شیراز نیز هیچ گزینه ای برای تنظیم وقت ملاقات عمومی با شهرداری شیراز در این صفحه قرار نداده است. ک/4
677 / 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن