تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش خصوصی باید تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخش خصوصی باید تقویت شود کرمان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: امروز در همه رده های دولت این صحبت مطرح است که بخش خصوصی باید تقویت شود.


به گزارش روابط عمومی کارخانه سیمان ممتازان، ˈحسن رحمانیˈ در بازدید از خط تولید، معدن و قسمت های مختلف کارخانه سیمان ممتازان کرمان با اشاره به تاسیس این کارخانه توسط بخش خصوصی، افزود: برای موفق بودن یک مجموعه خصوصی همه باید دست در دست هم دهند تا آن مجموعه توسعه پیدا کند و به یک مجموعه پویا و نمونه تبدیل شود که خوشبختانه سیمان ممتازان یکی از بارزترین و موفق ترین این مجموعه هاست.
وی ادامه داد: در گذشته بعضی از واحدهای تولیدی به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط در استخدام، مشکلاتی گریبان گیر مدیران این واحدها شده، اما خوشبختانه سیمان ممتازان با رعایت همه ضوابط و همچنین با بکارگیری نیروهای جوان و تحصیل کرده نه تنها موفق بلکه در مسیر پیشرفت و توسعه استان تاثیر گذار بوده است.
رحمانی، خواستار بومی کردن تکنولوژی در داخل کشور شد و با بیان اینکه امروزه مهندسان ما باید در مسیر ساخت، تجهیز و تعمیر تجهیزات گام بردارند، افزود: با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور، این مهم می تواند در راستای عدم واردات به کشور و دور زدن تحریم ها کارگشا و موثر باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به تاثیرات مطلوب برنامه های ورزشی و فرهنگی در روحیه کارکنان و در نتیجه بهره وری بیشتر، از اعلام آمادگی این نهاد برای همکاری در این زمینه با شرکت سیمان ممتازان خبر داد.
در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان کرمان با بیان اینکه کارخانه ممتازان در سال 86 با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با استفاده از مدرن ترین سیستم ها و تجهیزات روز تاسیس شد، ادامه داد: این شرکت با بکارگیری نیروهای جوان و تحصیل کرده، روزانه حدود سه هزار و 400 تن کلینکر و چهار هزار تن سیمان تولید می کند.
ˈمحمد ربانیˈ افزود: این کارخانه به عنوان یک واحد نمونه و برتر تا کنون موفق به اخذ لوح تقدیر صادر کننده نمونه، واحد نمونه صنعت سبز استان، لوح تقدیر واحد نمونه صرفه جویی در مصرف برق، جایزه تعالی کارخانه های سیمان کشور و مدیر کنترل کیفی نمونه و واحد نمونه استاندارد استان شده است.
وی با بیان اینکه سیمان ممتازان به عنوان نخستین کارخانه کشور موفق به دریافت گواهینامه CE شده است، گفت: همچنین گواهینامه 17025 آزمایشگاه، گواهینامه KGS و گواهینامه IMS از جمله دیگر دستاوردهای شرکت سیمان ممتازان است.
ربانی، با بیان اینکه این کارخانه از ابتدای سال جاری تا کنون 930 هزار تن کلینکر و 748 هزار تن سیمان تولید کرده است، اظهار کرد: از این میزان تولید 742 هزار تن سیمان به کشورهای عراق، افغانستان و تاجیکستان و 236 هزار تن کلینکر به کشورهای آفریقا، مصر، عربستان و امارات صادر شده است.ک/1
7443/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن