تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه سمنان میزبان دومین کنفرانس انتقال حرارت و جرم ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه سمنان میزبان دومین کنفرانس انتقال حرارت و جرم ایران شد سمنان - ایرنا - دبیر کنفرانس علمی انتقال حرارت و جرم ایران از میزبانی دانشگاه سمنان در برگزاری این کنفرانس خبر داد.


ˈمحمد صادق ولی پورˈ روز یکشنبه به ایرنا گفت: این کنفرانس توسط دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان و انجمن مهندسان مکانیک ایران روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم آبان سال 93 برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این کنفرانس علمی در 17 محور برگزار می شود افزود: انتقال حرارت، جابجایی هدایت و تشعشع، جریانهای چند فازی، انتقال حرارت و جرم در محیط های متخلخل ، انتقال حرارت در ابعاد میکرو و نانو، فرآیندهای انتقال حرارت و جرم در سیستمهای بیولوژیکی ، کاربرد انتقال حرارت و جرم در صنایع حرارتی و نیروگاهی و روشهای ترکیبی و اندازه گیری در انتقال حرارت و جرم از جمله محورهای این کنفرانس است.
ولی پور، تبادل اطلاعات نتایج تحقیقات بین مهندسان مکانیک، شیمی و دیگر رشته های مرتبط برای گسترش و ارتقای جایگاه انتقال حرارت و جرم در علوم مهندسی را از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس علمی عنوان کرد.
دبیر کنفرانس علمی انتقال حرارت و جرم ایران رشد و توسعه تحقیقات علمی کاربردی در بین اساتید، متخصصان، پژوهشگران و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس بیان کرد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به آدرس http://ichmt2014.ir/fa یا http://www.semnan.ac.ir مراجعه کنند.ک/3
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن