تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803011580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دیوان عدالت اداری به برخی سیاست های حوزه فرهنگ تذکر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با نقد افتتاحیه جشنواره فیلم فجر رییس دیوان عدالت اداری به برخی سیاست های حوزه فرهنگ تذکر داد تهران-ایرنا- رییس دیوان عدالت اداری با نقد آنچه در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر روی داد، در ارتباط با برخی سیاست ها در حوزه فرهنگ به دولت تذکر داد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دیوان عدالت اداری کشور،حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری در مراسم ویژه ای که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد، به آنچه در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر امسال روی داد انتقاد کرد و گفت: مسوولان به جای کف زدن، برخورد کنند.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین رییسی معاون اول قوه قضاییه، جمعی از قضات، مدیران و کارکنان دیوان عدالت اداری برگزار شد، منتظری ضمن تقبیح تجلیل از برخی چهره های سینمای فاسد قبل از انقلاب گفت: چرا باید در جشنواره فیلم فجر که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود، از افراد فاسد به تجلیل و تکریم یاد شود و مسوولان حاضر در جلسه برای آنان کف بزنند.
وی افزود: ما از هنرمندان حمایت می کنیم اما سینما و هنر باید در جهت اهداف انقلاب باشد، نه اینکه ارزشهای نظام را زیرپا بگذارد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری به آنچه در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، اشاره کرد و افزود: هنرهفتم زمینه خوبی برای به کمال رسیدن جوانان است و ما نیز از تمامی دست اندرکارانی که در این راستا خدمات ارزنده ای را به ملت ایران ارائه می دهند، تشکر می کنیم، اما اگرچه باید نیمه پر لیوان را دید، ولی این نباید مانع دیدن ضعف ها و به عبارتی ندیدن نیمه خالی لیوان شود.
رییس دیوان عدالت اداری در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر که یادآور حماسه الهی و آسمانی امام راحل و ملت شریف ایران است، با اشاره به اینکه هدف از انقلاب اعتلای کلمه ˈاللهˈ بود، اظهار داشت :هدف از انقلاب، اعتلای کلمه ˈاللهˈ بود و امام خمینی(ره) با فراهم آوردن زمینه عینیت بخشیدن به اسلام، بزرگ ترین خدمت را در حق ملت انجام داد.
وی گفت: ما نیز خدا را شاکریم که عنایت کرد تا در این عصر و زمانه قرار بگیریم و امیدواریم بتوانیم بخشی از این رسالت را جامعیت ببخشیم.
رییس دیوان عدالت اداری در ادامه با اشاره به اینکه باید با گذشت سال ها نسبت به نقایص و کاستی ها، حساس تر بود، افزود: ما باید تا آنجا که در توان داریم، اهداف اسلام را با از خودگذشتگی و بصیرت به سرانجام برسانیم و هر انسان دردمندی باید در این راستا امر به معروف، نهی از منکر و نظارت همگانی را مورد توجه قرار دهد.
وی با اشاره به سخن رییس جمهور مبنی بر اینکه دولت نقدپذیر است، تصریح کرد: رییس جمهور بار ها اعلام کرد که دولت ما نقدپذیر است و من نیز امروز می خواهم نقدی را مطرح کنم چرا در مراسم افتتاح جشنواره فیلم فجر در بین افرادی که از آن ها تجلیل و تکریم به عمل آمد، از افراد فاسد قبل از انقلاب نیز با کمال وقاحت تقدیر و تشکر شد؟
رییس دیوان عدالت اداری ادامه داد: به عبارتی در این مراسم از افرادی نام برده شد که قبل از انقلاب، فسادشان عالم سینمای ایران را گرفته بود، و این در حالیست که بعد از انقلاب عده ای از آن ها فرار کرده و برخی از آن ها، امروز همچنان در خارج از کشور و در زیر پرچم سلطنت طلبان با افراد فاسد فراری عکس گرفته اند.
وی اظهار داشت: چرا باید در نظام جمهوری اسلامی آنهم در روز افتتاحیه جشنواره فیلم فجر از چنین افرادی تجلیل شود؟ آیا این است آنچه امام(ره) به دنبال آن بود؟ یعنی با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در جشنواره ای رسمی و با هزینه بیت المال، از افراد فاسد تجلیل شود؟ و وزیر ارشاد نیز به جای برخورد با این عناصر، برای آن ها کف بزند؟
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به اینکه بی شک چنین اقدامی دل دینداران را به درد آورده و واکنش مراجع معظم را در پی خواهد داشت، گفت: حزب الله و مردم مسلمان کشور اجازه نخواهد داد که این افراد از فضای معنوی نظام سوء استفاده کنند و ارزش های والای انقلاب را زیرپا بگذارند.
رییس دیوان عدالت اداری همچنین تصریح کرد: بازشدن فضا به این معنی نیست که افراد فاسد اهداف شیطانی خود را وارد نظام کنند و انتظار ما از مسوولین این است که حواس خود را جمع کنند.
اجتمام(1)** 9317
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن