تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803220394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگسرای ˈایران ماˈ 22 بهمن ماه برپا خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگسرای ˈایران ماˈ 22 بهمن ماه برپا خواهد شد تهران بزرگ-ایرنا-مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: فرهنگسراهای ˈایران ماˈ در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه برپا خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈپدرام پاک آیینˈ امروز در نشست خبری با تشریح برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال همزمان در 22 منطقه تهران و 250 مرکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
پاک آیین افزود: همزمان با برپایی این جشن ها، نمایشگاه های کتاب، عکس، نشست های شعر و داستان خوانی با موضوع انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: اجرای آثار نمایشی و تئاتر با موضوع انقلاب، نقد و تحلیل فیلم های سینمایی انقلابی، پخش آثار سینمایی دوره های گذشته جشنواره بین المللی فیلم فجر، پخش سرودهای انقلابی و نمایش آثار تجسمی با موضوع انقلاب از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری پایتخت در دهه فجر است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: مجموعه برنامه های ˈموسیقی انقلابˈ، نقد و بررسی آلبوم های موسیقی با مضمون انقلاب اسلامی، رونمایی از چندین آلبوم موسیقی انقلابی و برگزاری شب های شعر انقلاب با حضور شاعران پیشکسوت و نسل های سوم و چهارم شعر انقلاب از دیگر برنامه های سازمان در ایام دهه فجر است.
پاک آیین افزود: شب های شعر انقلاب با هدف معرفی ظرفیت های شعر انقلاب، ارتقای شعر انقلاب دهه اخیر با تاکید بر پویایی شعر انقلاب که با گذر زمان جلوه و ظرفیت های جدیدی از آن به ظهور می رسد، برگزار می شود.
وی با بیان برپایی کارگاه عکاسی اجتماعی به مناسبت پیروزی انقلاب و نمایشگاه عکس شهروندی در نگارخانه معرفت اظهار کرد: در این نمایشگاه عکس های مردم از صحنه های مبارزه و راهپیمایی های ایام منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می شود.
پاک آیین با اعلام حضور سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: این سازمان در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر، جایزه انقلاب اسلامی را به برترین فیلمی که بیانگر ارزش های انقلاب اسلامی به زبان تصویر است، اهدا خواهد کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: برگزاری هفتمین دوره ˈلیگ بازی های رایانه ای فجرˈ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات، برپایی خیابان هنر با مشارکت معاونت صنایع دستی استان تهران و با حضور 70 هنرمند نسل سوم انقلاب اسلامی در فرهنگسرای فردوس از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت دهه فجر است که در خیابان هنر، هنرمندان به ارایه اثری هنری، ایرانی و اسلامی می پردازند.
وی اجرای پرده خوانی انقلاب در دو اجرا با موضوع خاطرات انقلاب 57 و شهدای انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری نور را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی هنری در ایام دهه فجر دانست.
وی ادامه داد: این پرده خوانی رویدادهای انقلاب اسلامی را در فضایی معنوی و حماسی نقالی کرده و پیوند انقلاب اسلامی را با حماسه عاشورا و قیام امام حسین(ع) بیان می کند.
پاک آیین از برپایی فرهنگسراهای موقت ˈایران ماˈ در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه خبر داد و گفت: ایجاد نگارگذر، توزیع محصولات فرهنگی و هنری، ایجاد غرفه های کودک و نوجوان، برپایی کارگاه های نقاشی، کاردستی، قصه گویی ویژه کودکان، اهتزاز پرچم، گلباران مسیرهای راهپیمایی و اهدای عکس های یادگاری راهپیمایان به آنان از جمله برنامه های این فرهنگسراهای موقت است.
وی بیان کرد: زیرگذر چهار راه ولی عصر(عج) نیز 15 بهمن ماه شاهد افتتاح نمایشگاه عکس ˈقاب انقلابˈ، آثاری از قاسم حاج محمدی، عکاس انقلابی است که آثار این نمایشگاه همزمان در موزه عکسخانه شهر نیز برپا می شود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره پرچم در فرهنگسرای فردوس اظهار کرد: این جشنواره با محوریت جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد هویت و وحدت ملی، مزین به کلمه مقدس ˈاللهˈ سال گذشته در سه بخش پوستر، تصویرسازی و عکس برگزار شد که آثار منتخب بخش پوستر این جشنواره از 15 تا 22 بهمن ماه در زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) میزبان علاقه مندان است.
پاک آیین گفت: شهروندان برای اطلاع از جزییات برنامه های مراکز فرهنگی هنری پایتخت در ایام الله دهه فجر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،www.farhangsara.ir مراجعه یا با سامانه 1837 تماس حاصل کنند.
تهرام/7245/564
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن