تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وجود 400 دستگاه فرهنگی در مشهد هیچکدام مرجعیت ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه مشهد : با وجود 400 دستگاه فرهنگی در مشهد هیچکدام مرجعیت ندارند مشهد- ایرنا – امام جمعه مشهد گفت : اکنون حدود 400 دستگاه و نهاد فرهنگی در مشهد در حال فعالیت هستند در حالی که هیچکدام از آنها مرجعیت فرهنگی ندارند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈسید احمد علم الهدیˈ روز شنبه در دیدار مدیر مسوول و اعضای هیات تحریریه فصلنامه فرهنگ رضوی که در محل دفتر امام جمعه مشهد صورت گرفت، افزود: این وضعیت مردم را در مسائل فرهنگی سرگردان کرده است و نمی دانند که باید به کدام نهاد به عنوان مرجع فرهنگی ، مراجعه کنند.
وی به مسوول و دست اندرکاران بنیاد بین المللی فرهنگی – هنری امام رضا (ع) توصیه کرد که جریان سازی فرهنگی در کشور را برعهده گیرند.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه در حوزه رضوی مسائل مختلفی وجود دارد که تاکنون حل نشده است، افزود: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) وظیفه دارد به عنوان یک مرجع در حوزه فرهنگ رضوی عهده دار حل مسائل و مشکلات این حوزه باشد تا مردم در زمان نیاز به آن رجوع کنند.
وی اظهار داشت: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به عنوان یک مرجع فرهنگی می تواند جریان سازی فرهنگی در عرصه فرهنگ رضوی را برعهده گیرد تا مطالبات مختلف در این عرصه پاسخ داده شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقالات فصلنامه فرهنگ رضوی باید کاربردی باشد، افزود: مطالب این نشریه باید به صورت قطعاتی درآید که به طور کاربردی در اختیار جامعه قرار گیرد زیرا نظام اسلامی به این مطالب کاربردی احتیاج دارد.
آیت الله علم الهدی تاکید کرد: باید در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همایش های کاربردی به موازات مطالب فصلنامه فرهنگ رضوی برگزار شود تا مقالات این فصلنامه بایگانی نگردد بلکه برای اقشار جامعه قابل استفاده باشد.
امام جمعه مشهد با بیان این که جریان های علمی و فکری نظام به این مطالب کاربردی نیاز مبرم دارند، افزود: مقالات فصلنامه فرهنگ رضوی باید با دقت و با در نظر گرفتن تمام جزئیات نوشته و سپس به بخشهای مختلف کشور عرضه شود.
به گزارش ایرنا، ˈسید جواد جعفریˈ مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و مدیر مسوول فصلنامه فرهنگ رضوی نیز در این دیدار به ارایه گزارش فعالیت های علمی و پژوهشی این بنیاد بویژه فصلنامه فرهنگ رضوی پرداخت.
استاد علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) و سردبیر فصلنامه فرهنگ رضوی نیز در این دیدار گفت: در مدت پنج ماه گذشته سه شماره فصلنامه فرهنگ رضوی منتشر شده است.
دکتر ˈجلال درخشهˈ افزود: به دنبال آن هستیم تا در آینده ای نزدیک پس از دریافت مجوز علمی – پژوهشی فصلنامه فرهنگ رضوی، این نشریه را همزمان به چند زبان زنده دنیا ترجمه کنیم.
/659/7489
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن