تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802415833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداف نامگذاری های سال ها محقق نشده است! / بسیاری از صنایع خصوصی و دولتی وضعیت مطلوبی نداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دبیر دومین جشنواره "حمایت ملی" اعلام کرد :
اهداف نامگذاری های سال ها محقق نشده است! / بسیاری از صنایع خصوصی و دولتی وضعیت مطلوبی نداشتند
دبیر دومین جشنواره "حمایت ملی" گفت: تحقیقات و بررسی ها حکایت از آن دارد که برخلاف شعارهایی که داده می شد ، سال گذشته نه تنها درصد کمی ازاهداف این شعار محقق شد که بسیاری از صنایع خصوصی وحتی دولتی ما ، به دلیل تنگناهای موجود ، وضعیت مطلوبی نداشتند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دبیر جشنواره با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت : این جشنواره از سال گذشته وبه همت جمعی از سازمان های مردم نهاد (NGO) ها و با هدف بررسی میزان تحقق "شعار"سال کشور که هر ساله از سوی رهبرمعظم انقلاب ترسیم و اعلام می شود ، آغاز شده است .
 
دکتر علی حکیم عطار،  تصریح کرد : همانطور که میدانید سال گذشته به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامگذاری شده بود ، ولی تحقیقات و بررسی ها حکایت از آن داشت که برخلاف شعارهایی که داده می شد ، سال گذشته نه تنها درصد کمی ازاهداف این شعار محقق شد که بسیاری از صنایع خصوصی وحتی دولتی ما ، به دلیل تنگناهای موجود ، وضعیت مطلوبی نداشتند.
 
وی  تصریح کرد : متاسفانه این وضعیت امسال نیز ادامه داشت ونامگذای سال با نام سال  "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" در بعد اقتصادی نیز محقق نشده است!
 
دبیر دومین جشنواره "حمایت ملی" با تاکید براینکه صنایع خصوصی کشور ، امروز مانند خانواده بزرگی هستند که سعی در کمک به دولت دارند گفت : بررسی های کارشناسی حکایت از آن دارد که ریشه بخش اعظم مشکلات صنایع کشور  عدم  تفویض مسئولیت ها و عدم انتخاب مدیران ، بالخصوص  کارشناسان که اصول شایستگی، تجربه، تخصص و تعهد را داشته باشند، می باشد.     
 
دکتر علی حکیم عطار،  درعین حال گفت : با این وجود برخی از صنایع به لطف مدیریت و استعداد و خلاقیت مدیران خود ، درهمین برهه حساس و با وجود تمامی موانع و مشکلات و به ویژه تحریم ها ، نه تنها به سلامت از این مقطع گذرکردند ، بلکه به دستاوردهای زیادی نیز دست یافته اند که حقیقتا جای تقدیر و حمایت دارد.
 
وی درپایان گفت : گروهی از سازمان های مردم نهاد که از بدنه خود صنایع هستند ، درصدد برآمدند تا ضمن ارزیابی وضعیت صنایع کشور ، درپایان هرسال ، طی مراسمی از تولیدکنندگان تقدیرنمایند.
 
همچنین ، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه به یارانه تولید ، توجه چندانی نشده است ، گفت : برای بهبود شرایط اقتصادی فعلی عامل مردمی کردن اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت از الزامات اقتصاد مقاومتی است .
 
دکتر محمدرضا پورابراهیمی همچنین حمایت از نخبگان و اقتصاد دانش بنیان را از مصادیق حمایت ملی دانسته ،تصریح کرد : واقعیت این است که قوانین و مقررات موجود در زمان صلح اقتصادی تصویب شده ،نمی تواند در مقاطع زمانی دیگر راه گشا باشد وبه همین دلیل باید قوانین حاکم براقتصاد وتولید کشور را اصلاح نمود.
   
 براساس این گزارش ، دراین همایش که درمرکز همایش های سازمان صدا و سیما و از سوی سازمان های مردم نهادی مانند : مجمع استاندارد و کیفیت اسلامی ، انجمن مدیران صنایع ، کنفدراسیون صنعت ایران ، خانه تعاونی گران ایرانی و... با حمایت معنوی تعداد زیادی از سازمان ها و ارگان ها برگزارشد ، پس از ارایه سخنرانی هایی درخصوص مشکلات و علل بروز این معضلات درصنایع کشور از بین ده ها  واحد تولیدی شرکت کننده ، پس از داوری و ارزیابی به عمل آمده به یک شرکت مدال حمایت ملی جشنواره  و از 9  شرکت نیز طی اعطای جوایز جشنواره تقدیر به عمل آمد.
دومین جشنواره "حمایت ملی" با حضور بیش از 700 مدیر از صنایع مختلف کشور برگزارشد.







تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن