تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرصه فناوري اطلاعات هدفي براي هم‌افزايي بخش خصوصي و دولتي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: عرصه فناوري اطلاعات هدفي براي هم‌افزايي بخش خصوصي و دولتي است
عضو هيئت مديره شوراي مركزي نظام صنفي رايانه اي كشور گفت: واگذار كردن برگزاري نمايشگاه ايران كام در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري و بحث برون سپاري و خصوصي سازي است.


ايرج لايق در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،اظهار كرد: برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي در عرصه ملي و اطلاع رساني از آخرين پيشرفت‌ها سبب انتقال تجربه شده و همچنين بخش خصوصي و دولتي با حضور گسترده خود مي توانند اقدام به نوآوري و ايجاد فضاي رقابتي نمايند كه نتيجه آن بروز خلاقيت و آگاه سازي است.

نماينده خراسان رضوي در شوراي مركزي نظام صنفي رايانه‌اي كشور با اشاره به اين كه صنعت‌نمايشگاهي اقشار مختلف جامعه را از آخرين دستاوردها و تجربيات وتكنولوژي هاي روز جهان آگاه مي كند گفت:يكي ديگر از اثرات مهم برگزاري نمايشگاه ايجاد هم افزايي و هم كاري در بخش هاي مختلف دولتي و خصوصي است.

وي اضافه كرد:وقتي ارگان ها، شركت‌ها و واحدهاي مختلف دستاورد ها و تجربيات خود را در نمايشگاه عرضه مي كنند حداقل اتفاق ممكن ايجاد هم افزايي ميان بخش‌هاي خصوصي و دولتي است.

لايق گفت: تحقق امر برون سپاري و خصوصي سازي كه مورد تاييد مقام معظم رهبري است در برگزاري نمايشگاه‌هايي مانند ايران كام باحمايت و توسط بخش خصوصي مي تواند به صورت زير ساختي و بنياني به اين صنعت كمك نموده و فعالان عرصه فناوري اطلاعات را بيشتر از گذشته مورد توجه قرار داده و در راستاي نحقق سند چشم انداز كشور و تمركز زدايي به توسعه شاخص هاي استاني كمك ويژه‌اي كند.

عضو هئيت مديره شوراي مركزي نظام صنفي رايانه اي كشور با بيان اين كه در نمايشگاه ايران‌كام مي تواند در بخش فروش فروش و فروشگاهي قوي تر از بخش هاي ديگر عمل كند گفت: امسال خوشبختانه قرار است كه بحث فروش در نمايشگاه به صورت جداگانه انجام شود و اگر نمايشگاهي با خصوصيات بالا را بتوانيم ارائه دهيم در راستاي تحقق سند چشم انداز و فرمايشات مقام معظم رهبري قدم برداشته‌ايم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني و خبري نمايشگاه‌هاي ايران، شانزدهمين نمايشگاه بين المللي كامپيوتر، تجارت الكترونيك، اينترنت و ماشينهاي اداري مشهد هفتمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات واطلاع رساني از 17 الي 20 دي ماه امسال در محل نمايشگاه هاي بين المللي مشهد به ارائه محصولات جديد در زمينه سخت افزار،نرم افزار،ماشين هاي اداري،فناوري اطلاعات و همچنين ارائه دهندگان خدمات اينترنتي مي باشد كه در بخش مخابرات غير از تجهيزات مخابراتي، اوپراتور هاي مختلف به ارائه خدمات نوين خود خواهند پرداخت./س

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن