تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از تحقق نیافتن بودجه پژوهش در کشور انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از تحقق نیافتن بودجه پژوهش در کشور انتقاد کرد بناب، تبریز - ایرنا - نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از تحقق نیافتن بودجه پژوهش در کشور انتقاد کرد و گفت: سه درصد بودجه کشور به امر پژوهش اختصاص دارد، اما فقط نیم درصد آن تحقق یافته است.


حجت الاسلام محمد باقری بنابی جمعه شب در جمع استادان دانشگاه پیام نور این شهرستان اختصاص کامل بودجه پژوهشی را موجب پویایی علمی و تحقیقاتی دانشگاه ها عنوان کرد.
وی از تلاش مجلس برای حل مشکلات بهداشت و سلامت خبر داد و افزود: مصمم هستیم با اختصاص اعتبار لازم مشکلات بهداشتی را به حداقل برسانیم.
حجت الاسلام باقری بنابی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از استادان دانشگاه خواست با تلاش مضاعف و اختصاص وقت بیشتر نسل جوان را بیش از پیش با اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنند .
وی زیر پا گذاشتن مسایل دینی، مذهبی و فرهنگی توسط رژیم طاغوت را یکی از دلایل قیام مردم ایران علیه رژیم ستمشاهی عنوان کرد و افزود: در این انقلاب شعار اصلی مردم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.
حجت الاسلام باقری بنابی مهمترین دغدغه کشور را فرهنگی اعلام کرد و گفت: جدی ترین مشکل امروز کشور مشکل فرهنگی است و افرادی که کار فرهنگی انجام می دهند، نمی دانند چطور کار را به انجام برسانند .
وی با بیان اینکه بیش از یکهزار و 200 کانال ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی برنامه پخش می کند، اظهار کرد: دشمنان طی هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند این کشور را شکست دهند ولی از طریق فرهنگی قصد دارند به اهداف خود دست یابند.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به هجمه های دشمنان و لزوم آگاهی استادان و دانشگاهیان برای مقابله با این توطئه ها گفت: استادان دانشگاه باید ضمن رصد کردن تهدیدات دشمنان در راستای آگاه سازی و مقابله با آن تلاش کنند.
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز گفت: به دلیل افزایش نیافتن رشته های جدید دانشگاهی در این مرکز، شاهد افت شدید دانشجو هستیم.
حسین غفوریان افزود: برای برون رفت از وضع موجود سعی کردیم بسترهای لازم را در این خصوص فراهم کرده و موقعیت خود را همچنان در سطح استان حفظ کنیم.
وی با اشاره به در حال احداث بودن فضای جدید اداری و آموزشی در مرکز بناب از اتمام احداث بزرگترین مجموعه ورزشی منطقه در دانشگاه پیام نور بناب خبر داد و گفت: این مجموعه در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.
سرپرست دانشگاه پیام نور بناب شروع احداث ساختمان فرهنگی و افزایش رشته های جدید را از برنامه های این دانشگاه در سال آینده اعلام کرد و از استادان خواست در راستای تشویق و ترغیب دانشجویان برای ادامه تحصیل در این مرکز تلاش کنند.
7230/704/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن