تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803272108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت هزار متخصص در 26 رشته قرآنی/ مازندران استان ممتاز قرآنی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام شکریان:
فعالیت هزار متخصص در 26 رشته قرآنی/ مازندران استان ممتاز قرآنی کشور است
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از شش هزار کادر متخصص در 26 رشته قرآنی در استان فعالیت می کنند و در هشت سال اخیر بطور متوالی از استانهای ممتاز حوزه فعالیت های قرآنی بوده است.



به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر پنج شنبه در همایش منتخبین قرآنی و مدیران موسسات و خانه های قرآن کریم استان مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا مازندران برگزار شد اظهار داشت:  درمازندران به خاطر علاقه مردم به مسائل دینی و معنوی ،فعالیت های قرآنی بسیار گسترده ای در سراسر استان در حال انجام است.

وی افزود: بیش از شش هزار نفر از افراد و کادر متخصص در 26 رشته قرآنی در استان داریم بطوریکه در این بخش به حدی از خودکفائی رسیدیم که می توانیم افراد متخصص قرآنی را به استان های دیگر اعزام نمائیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه هدف ما این است که در آستانه دهه فجرجشن های انقلاب را مردمی کنیم ابراز داشت: در این همایش حدود 450 مدیر مراکز قرآنی و خانه های قرآن حضور دارند  که در عرصه قرآنی از ابتدائی ترین موضوعات تا بحثهای تخصصی به بیش از 70 عنوان فعالیت مشغول هستند .

حجت الاسلام شکریان در ادامه با بیان اینکه سیاست نظام، دولت و سازمان تبلیغات اسلامی این است که طرح ها را به مراکز و موسسات قرآنی داده شود  و نوعی اشتغال زائی است گفت: مدیران موسسات و مراکز قرآنی با توجه به مهارتهائی که فرا گرفتند با حمایت نظام در سطح روستاها و شهرها فعالیت کرده و مربیانی تربیت می کنند که آنها نیز به عرصه اشتغال راه می یابند و حتی نظام نسبت به بیمه آنها نیز اقدامات شایسته ای صورت داده است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد یکهزار نفر از فعالین قرآنی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و یکهزار نفر دیگر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیمه شدند  و امیدواریم همه مربیان ما بیمه شوند و به جائی برسیم که این افراد به حدی خوبی از امکانات نیز برسند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه در زمان استاندار سابق بیش از هفت میلیارد تومان تسهیلات بانکی به فعالین عرصه قرآنی داده شد ابراز امیدواری کرد این روند ادامه داشته و این خدمت صادقانه در حوزه قرآن به جائی برسد که حتی بهره و سود دریافت تسهیلات نیز کاهش یابد.

شکریان با بیان اینکه در این همایش از برگزیدگانی تجلیل می شود که به مدت یکسال طی دوره های آشنائی این مسابقه در فضای مجازی به وبلاگ نویسی و نیز پویانمائی در حوزه فعالیت های قرآنی پرداختند و امروز شاهد فعالیت های زیبائی در این عرصه هستیم. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه در بحث تولیدات قرآنی و انیمیشن قرآن کارهای خوبی در استان داریم ابراز امیدواری کرد بتوانیم در حوزه تولیدات کشوری نیز ورود پیدا کرده و  موفقیت هایی کسب کنیم. به گزارش مهر ، در این همایش گوشه های از پویانمائی محمد رسول الله نمایش داه شد  و نیز از وبلاگ و  3انیمیشن قرآنی تولیدی  مازندران با حضور استاندار مازندران، رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور و ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران رونمائی شد. گفتنی است از 5موسسه برتر استانی؛ موسسه چشمه زلال مهر از بابلسر،  خانه قرآن ابن الرضا فریدونکنار، موسسه الهادی بابل، خانه قرآن یس مهر سوادکوه و نورالهدی 2بابل و نیز از محمد مهدی رمضانزاده منتخب وبلاگ برتر تجلیل شد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن