تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803047417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه قرآني مازندران جايگاه مطلوبي در سطح كشور دارد/ تجليل از خادمان قرآني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جامعه قرآني مازندران جايگاه مطلوبي در سطح كشور دارد/ تجليل از خادمان قرآني
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس مركز قرآني سازمان اوقاف و امور خيريه كشور گفت: جامعه قرآني مازندران از توانمندي بالائي برخوردار است به طوريكه جايگاه آن در سطح كشور مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، ولي اله ياراحمدي چهارشنبه شب در همايش تجليل از خادمان سي و پنجمين دوره مسابقات كشوري قرآن كريم و نفرات برتر سي و ششمين دوره مسابقات استاني قرآن كريم كه در سالن اجتماعات ساختمان مديريت برنامه ريزي استانداري مازندران برگزارشد اظهار داشت: تدارك برگزاري سي و پنجمين دوره مسابقات كشوري با اضطراب هاي زيادي همراه بود كه شامل شكل گيري و ساماندهي مراسم برگزاري اين مسابقات بوده است.

رئيس مركز قرآني سازمان اوقاف و امور خيريه كشور با مرور بر خاطرات برگزاري سي و پنجمين دوره مسابقات كشوري قرآن كريم به ميزباني استان مازندران ضمن تشكر و قدرداني از تلاش و همكاري همه دستگاه هاي استان در هرچه بهتر برگزاري مسابقات گفت: اين مراسم قرار بود بعد از يكماه از پايان مسابقات برگزار شود كه به دلايلي تا اين زمان به طول انجاميد .

ياراحمدي با اشاره به اينكه مسابقات قرآني از يادگارهاي باارزش امام راحل است بيان داشت: مقام معظم رهبري نيز از دوران رياست جمهوري تا كنون به بحث قرآن و تدبر در آن تاكيد فراواني دارند به طوريكه معظم له در ماه مبارك رمضان با وجود مشغله كاري با حضور در محافل در حدود 4.5ساعت را به شنيدن قرائت هاي جوانان و نوجوانان اختصاص مي دهند.

وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري از برگزاري سي و پنجمين دوره مسابقات كشوري قرآن كريم به ميزباني مازندران ابراز رضايت كردند، گفت: ايشان حضور در محافل قرآني و استماع قرائت قرآن كريم از سوي قاريان را، بزرگترين لذت خود مي دانند.

رئيس مركز قرآني سازمان اوقاف و امور خيريه كشور خاطر نشان كرد: موج و ظرفيت قرآني استان مازندران نسبت به استانهاي ديگر در سي و پنجمين دوره مسابقات كشوري قرآن كريم به مدد برنامه ريزي و بركت قرآن كريم ،حماسه اي را در استان خلق كرد.

ياراحمدي با ابراز خرسندي از اينكه در سي و پنجمين دوره مسابقات كشوري قرآن كريم در استان مازندران بيش از 120محفل قرآني برگزار شد افزود: حضور پرشور و پررنگ همه اقشار مردم كه سازمان يافته و دسته بندي هم نبود نشان داد كه اين وضعيت ميرباني مي تواند در استان مازندران ماندگار بوده و ادامه يابد.

وي ابراز داشت: جامعه قرآني مازندران از توانمندي بالائي برخوردار است به طوريكه در سطح كشور اين استان جايگاه مطلوبي دارد و اين مسابقات در حقيقت شروع شكل گيري ظرفيت قرآني استان بوده است.

راه مقابله با ناتوي فرهنگي، عمل به قرآن است

مدير كل اوقاف و امورخيريه مازندران گفت: با استفاده از وحدت، همدلي ، اطاعت از رهبري و عمل به قرآن شود مي توان در برابر تهاجم و ناتوي فرهنگي و جنگ نرم دشمن ايستاد و با آن مقابله كرد.

حجت الاسلام ستار عليزاده اظهار كرد: سازمان اوقاف و امور خيريه در سه حوزه؛ موقوفات، بقاع و حوزه قرآني فعاليت مي كند.

وي افزود: با توجه به اينكه ديدگاه ما اين است كه هرچه مردم به قرآن گرايش پيدا كنند موفقيت هاي مردم در عرصه هاي مختلف به همان اندازه بيشتر خواهد شد فعاليت در حوزه قرآن را از افتخارات اوقاف دانست.

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران با اشاره به اينكه دشمن با تمام توان تلاش مي كند فساد و بي بندباري را در بين نسل جوان و نوجوان ترويج كند بيان داشت: بهترين راه در برابر اين تهاجمات رجوع به قرآن است كه مي توان به وسيله به اين ريسمان محكم در برابر تهاجم فرهنگي، ناتوي فرهنگي و جنگ نرم دشمن ايستادگي كرد.

عليزاده با مرور بر منويات مقام معظم رهبري در بحث ناتوي فرهنگي و جنگ نرم گفت: تنها راه خنثي كردن نيات دشمنان داخلي و خارجي وحدت ، همدلي ، اطاعت از رهبري و عمل به قرآن كريم است.

وي با بيان اين مطلب كه امروز به حمد خدا اهداف انبياء و اولياء در قالب انقلاب اسلامي ايران محقق شده است افزود: بايد تلاش كنيم در خدمت قرآن باشيم و با ترويج قرآن همه اعضاء و جوارح خود را با نگاه قرآني مديريت كنيم كه اين همان هدف اولياء و انبياء است.

مديركل اوقاف و امور خيريه مازندران دليل دشمني دشمنان ايران را از اول انقلاب تاكنون اين است كه تمام هم و غم انقلاب اسلامي عمل به قرآن است.

عليزاده با مروري بر سخنان آيت اله بهجت در خصوص پيغمبران گفت: در نظر آيت اله بهجت پيامبران دو دسته هستند يكدسته پيامبراني كه از جانب خدا آمدند و دسته اي ديگر كه به سبب عمل به قرآن به كمال پيامبري مي رسند.

وي در بيان عظمت قرآن و فضيلت قرائت سوره هاي قرآن ، با مرور بر زندگي علامه طباطبائي و اينكه در بحث ترويج قرآن فعاليت داشت و فيض خدمت به قرآن از طرف علامه نصيب مادرش نيز در عالم برزخ شده است تصريح كرد: هرچه به قرآن توجه شود باز هم حق مطلب ادا نشده و كم است.

بيش از 42هزار نفر در سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم شركت كردند/ راهيابي 20 نفر به مرحله كشوري

مديركل اوقاف و امورخيريه مازندران با يادآوردي اينكه از نظر داوران و كارشناسان برگزاري سي و پنجمين دوره مسابقات كشوري قرآن كريم، در همه رشته ها در حد مسابقات بين المللي بوده است گفت: در اين مسابقات بيش از 118محفل انس با قرآن تشكيل شد و اين در صورتي است كه آخرين محفل انس با قرآن 30تا بوده است.

عليزاده تعداد داور و متسابقين در سي و پنجمين دوره مسابقات كشوري قرآن كريم را به ترتيب 35نفر و 387 نفر عنوان كرد و ابراز داشت: جز عشق به قرآن چيزي نبود كه اين رخداد مهم فرهنگي در استان رقم بخورد.

وي در بخش ديگري از سخنانش يه برگزاري سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم در سطح شهرستاني و استاني اشاره كرد و اظهار كرد: تعداد شركت كننده ها 42هزار و 80نفر بود كه در سطح شهرستان تعداد 466نفر پذيرش شدند و از ميان در مسابقات استاني تعداد 10نفر آقا و 10نفر خانم پذيرفته شدند.

به گزارش مهر،در پايان اين مراسم با حضور دكتر ابراهيمي ،مدير كل ارشاد اسلامي مازندران، خيريانپور معاون توسعه استانداري مازندران، ياراحمدي رئيس مركز قرآني سازمان اوقاف و امورخيريه كشور و عليزاده مدير كل اوقاف و امورخيريه استان از خادمان مراسم مسابقات كشوري و نيز برترين سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم در مرحله استاني با اهدا لوح تقدير و تجليل شد.

كد خبر: 2202694

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۰۹:۳۳

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن