تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802734657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد نگاهی به سوابق علمی و اجرایی اعضای هیات نظارت بر ضوابط نشر بزرگسال و کودک


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
نگاهی به سوابق علمی و اجرایی اعضای هیات نظارت بر ضوابط نشر بزرگسال و کودک
اعضای هیات نظارت بر ضوابط نشر بزرگسال و کودک شب گذشته از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شدند از این رو نگاهی به سوابق علمی و اجرایی این افراد خالی از لطف نیست.

خبرگزاری فارس: نگاهی به سوابق علمی و اجرایی اعضای هیات نظارت بر ضوابط نشر بزرگسال و کودک


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اعضای هیات نظارت بر ضوابط نشر بزرگسال و کودک شب گذشته از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شدند.   * هیئت نظارت بر نشر کتاب بزرگسال آقایان احمد واعظی، محمدعلی مهدوی‌راد، محمدتقی سبحانی، رضا مختاری، علیرضا اعرافی، محمود گلزاری، عماد افروغ، علیرضا صدرا، صادق آئینه‌وند، محسن مومنی، علی معلم دامغانی، حسین کچوئیان، محمود آذربایجانی، مهدی خاموشی و خانم فریبا علاسوند به عنوان اعضای هیئت نظارت بر نشر کتاب بزرگسال انتخاب شدند.  

  احمد واعظی: (متولد 1341 در شهرری) است. او نظریه‌پرداز و پژوهشگر بوده و ‌اکنون رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است. انسان از دیدگاه اسلام، جان رالز؛ از نظریه عدالت تا لیبرالیسم سیاسی،منزلت عقل در هندسه معرفت دینی، عبدالله جوادی آملی، جامعه مدنی، جامعه دینی،حکومت اسلامی: درسنامه اندیشه سیاسی اسلام، و... از جمله آثار این پژوهشگر هستند. احمد واعظی در سال ۱۳۴۱ در شهرری به دنیا آمد. در سال ۱۳۵۹ پس از دریافت دیپلم ریاضی، وارد تحصیلات حوزوی شد. در سال ۱۳۶۵ بعد از اتمام سطح، تا اواخر دهه هفتاد نزد علمای وقت، به فراگیری دروس خارج فقه و اصول پرداخت. به موازات مطالعات حوزوی، از سال ۱۳۶۷ به مباحث کلام جدید و فلسفهٔ غرب روی آورد. وی در دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه علامه طباطبایی تهران تدریس کرده است؛ همچنین از سال ۱۳۸۰ پس از عزیمت به انگلیس، به مدت دو سال در دپارتمان شرق شناسی دانشگاه کمبریج و کالج اسلامی لندن به زبان انگلیسی به تدریس پرداخته‌است. او از روحانیان روشن‌اندیش و آشنا به مباحث علمی جدید است. محمدعلی مهدوی‌راد: به سال 1334 در روستایی به نام (ینگجه) از بخش سر ولایت نیشابور دیده به جهان گشود. مدرسه ابتدایی را در همان دیار گذراند پس از آنکه با مقدماتی از ادب عربی نیز در همان دیار آشنا شد. آنگاه به سال 1348 وارد حوزه علمیه مشهد شد و در مدرسه «آیت الله العظمی میلانی» که به شیوه ای نو و با برنامه ای منظم اداره می شد؛ تحصیل علوم دینی را آغاز کرد.  

وی  در 7 سال اقامت در حوزه علمیه مشهد، دروس: مقدمات، ادبیات عرب، و سطوح عالی حوزوی را در محضر استادان آن دیار بیاموخت. از استادان آن روز می توان: «حجت هاشمی خراسانی، امینی نیشابوری، صالحی نیشابوری و روانشاد سید علی اکبر بنی هاشمی و محقق ذاکری اختری (عباس علی)» را برشمرد. وی در جنب درس های حوزوی سه سال به درس تفسیر روانشاد «آیت الله حاج میرزا جواد تهرانی» و جلساتی بسیار نیز «حضرت آیت الله سید عزالدین زنجانی» و روشنگر و مهم مقام معظم رهبری «آیت الله خامنه ای» که پنجشنبه و جمعه تشکیل می شد و نیز دیگر بحثهای فکری و ایدوئولوژی وی حاضر شد و این دروس اولین بذرهای علاقه و کشش به معارف قرآنی را در جان وی پاشید. اولین اثر قلمی وی به سال 1355 با عنوان: «اسلام و شعر» در قالب مقاله ای بلند در مجله نسل نو نشر یافت. وی پس از انقلاب اسلامی ایران مدتی را در مسئولیتهای اجرایی گذراند از جمله: مسئولیت عقیدتی و سیاسی پایگاه نهم شکاری و آنگاه به حوزه بازگشت و به سال 62 و پس از مقدماتی با جمعی از دوستان و همراهان، مجله حوزه را بنیاد نهاد و از شماره 16 تا 36 سردبیری آن را بر عهده داشت و مقالات بسیاری در نقد و معرفی کتابهای درسی حوزه، مسائل معرفتی دین و نقد و معرفی تفاسیر شیعه و سنی و تحلیل گرایشهای تفسیری در آن مجله نگاشت. مهدوی راد به سال 1369 وارد دانشگاه شد و از همان آغاز، تدریس مقاطع تحصیلات تکمیلی را در علوم قرآن و حدیث به عهده گرفت، اکنون بیش از 15 سال حضور در دانشگاه تربیت مدرس حضور دارد و چهار سال مدیریت گروه علوم قرآن و حدیث را به عهده داشت.

  محمد تقی سبحانی: از تالیفات وی می‌توان به ‎الگوی جامع شخصیت زن مسلمان (تعاریف و ساختار)، ‎درآمدی بر نظام شخصیت زن در اسلام (بررسی مقایسه ای دیدگاه اسلام و غرب)، ‎سرچشمه ی حکمت "جستارهایی در باب عقل" و.. اشاره کرد. حجت‌الاسلام سبحانی دارای ‎فوق لیسانس ‎فلسفه اسلامی است. رضا مختاری: وی مدیر موسسه شیعه‌شناسی قم است. «تبیان صادق» درباره ضرورت پرداختن به رد عقاید وهابیت در عصر حاضر، «سرگذشت و آرای میرفندرسکی» از جمله آثار این پژوهشگر است. علیرضا اعرافی: وی در سال 1338 در شهر میبد، واقع در استان یزد به دنیا آمد. پدرش مرحوم آیت‌الله محمد ابراهیم اعرافی از علمای مشهور آن دیار و از دوستان نزدیک روح‌الله خمینی بود که نقش بسزایی در بیداری مردم میبد و یزد ایفا کرد. وی سال‌ها قبل از انقلاب اسلامی نماز جمعه بر پا میکرد و خود، با سلاح در آن خطبه می‌خواند. مادرش نیز از فرزندان آیت‌الله شیخ کاظم ملک افضلی اردکانی به شمار می‌آمد. وی در تفسیر شاگرد آیت‌الله علی مشکینی و در هیئت شاگرد استاد حسن حسن‌زاده آملی بود. کتاب‌های فلسفتنا و اقتصادنا نوشته شهید سید محمدباقر صدر را نزد آیت‌الله سید کاظم حائری فرا گرفت. در درس خارج فقه و اصول شاگرد استادانی چون آیت‌الله العظمی حاج شیخ مرتضی حائری یزدی، آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی، آیت‌الله العظمی وحید خراسانی، آیت‌الله العظمی جواد تبریزی، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی بود. او دروس اسفار اربعه، برهان شفا، فصوص الحکم و تمهید القواعد را نزد آیت‌الله عبدالله جوادی آملی و بخشی از اسفار را نزد آیت‌الله شهید مرتضی مطهری آموخته، در زمینه فلسفه از آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی بهره‌های زیادی برد و برای فراگیری هیئت و ریاضی از محضر علامه حسن حسن‌زاده آملی بسیار استفاده کرد. از تالیفات وی می‌توان به فلسفه تعلیم و تربیت، آرای تربیتی دانشمندان مسلمان جلد یک و جلد سه، مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها و... شاره کرد. محمود گلزاری: وی در حوزه روانشناسی فعالیت دارد و دارای تالیفات و مقالاتی است. عماد افروغ: این نویسنده و جامعه شناس و سیاستمدار متولد  1335 در شیراز است. او نمایندهٔ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دورهٔ هفتم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بود. از تالیفات وی می‌توان به؛ ماقال و من قال، سه جلد، خاطرات عماد افروغ از 1378 تا 1391، ترجمه کتاب «قدرت، نگرشی رادیکال، تألیف استیون لوکس»، فضا و نابرابری اجتماعی، ایجاد فضای نابرابری‌های اجتماعی، هویت ایرانی، فرهنگ شناسی و حقوق فرهنگی ... اشاره کرد.

  علیرضا صدرا: وی متولد 1337 است و گرایش علوم سیاسی، برخی تالیفات وی عبارتند از گرایش فلسفی سیاسی دراسلام و ایران، فلسفه سیاست (حقیقت، ماهیت، واقعیت)، نقش راهبردی دولت در نظریه و نظام سیاسی امام خمینی هستند. صادق آیینه‌وند: وی متولد 1330 در یکی از روستاهای تویسرکان است، دانش‌آموخته دکترای تاریخ اسلام از دانشگاه القدیس یوسف لبنان، استاد دانشگاه تربیت مدرس و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. وی دارای 96 مقاله و 33 کتاب است.

آیینه‌وند در 16 دی 1392، چند ماه پس از آغاز کار دولت حسن روحانی، طی حکمی به عنوان رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد. وی جایگزین حمیدرضا آیت‌الهی شد. آیینه‌وند در حوزه تالیف، ترجمه فعال بوده و دارای مجموعه‌هایی بالغ بر سی و پنج جلد است. وی دارای دکترای تاریخ اسلام از دانشگاه القدیس یوسف لبنان،کارشناسی ارشد از رشته زبان و ادبیات - ادبیات عربی و  مدرک کارشناسی در رشته زبان و ادبیات عربی از دانشگاه تهران است. محسن مومنی: وی از فعالان حوزه فرهنگ بوده و با معرفی به عنوان رئیس حوزه هنری چندی است در این نهاد فرهنگی مشغول فعالیت است.

مومنی نویسنده و منتقد ادبیات داستانی در سال 1346 در بیجار متولد شد. تحصیلات حوزوی خود را تا پایان سطح ادامه داد. وی کار خود را با دبیری سابق آموزش و پرورش آغاز کرد و مدتی کارشناس امور تربیتی بود. همچنین به مدت چهار سال مدیر داخلی مجله سوره نوجوانان، عضو موسس، بازرس و عضو اسبق هیات مدیره انجمن قلم ایران نیز بوده است. وی در طول 20 سال خدمت در حوزه هنری در بخش های مختلفی از آن چون مدیر کارگاه مفاخر ملی - مذهبی حوزه، به مدت شش سال قائم مقام مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و عضو شورای سیاستگذاری آن بود. وی همچنین مدیر دفتر تاریخ و ادبیات انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و عضو شورای سیاستگذاری پژوهشگاه ادب وهنر و مدرس دانشگاه نیز می باشد. در اردیبهشت 1389 محسن مومنی شریف از طرف خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مسول حوزه هنری انتخاب شد. علی معلم دامغانی: وی متولد 1330 در دامغان و فرزند علی اصغر، شاعر معاصر ایرانی است. وی درسال 1380 در نخستین همایش چهره‌های ماندگار به عنوان چهره ماندگار در عرصه شعر و ادب فارسی برگزیده شد. همچنین در دیماه سال1388 از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس فرهنگستان هنر انتخاب شد.  

محمد علی معلم دامغانی در شمار شاعران نسل اول انقلاب ایران (1357) است و بسیاری از شعرهای مطرح دوران انقلاب و دفاع مقدس از سروده‌های اوست: «این فصل را با من بخوان، باقی فسانه‌است / این فصل را بسیار خواندم، عاشقانه‌است...» او مثنوی هجرت را در مدح روح‌الله خمینی سروده‌است. حسین کچویان: وی متولد سال 1338 در تهران است، جامعه‌شناس بوده و عضو هیأت علمی دانشکدهٔ علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است. پژوهش‌های او عمدتاً در حوزه نظریه‌های کلان جامعه‌شناسی و جامعه‌شناسی معرفت قرار دارد. او فارغ‌التحصیل دانشگاه منچستر و دارای تحصیلات حوزوی است. از جمله تالیفات وی می‌توان به، تجدد شناسی و غرب‌شناسی: حقیقت‌های متضاد، نظریه‌های جهانی‌شدن: پیامد چالش‌های فرهنگ و دین، و... اشاره کرد.

  حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی: وی متولد 1341در تهران بوده و اکنون رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌ است. او دارای مدرک تحصیلی دکترای فقه و حقوق جزا از مدرسه عالی شهید مطهری و سابقه 15 سال درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه و تحصیلات حوزوی از سال 1360 است.  

از سال 1380 تاکنون عهده دار ریاست سازمان تبلیغات اسلامی بوده‌است. از سال 1361 تاکنون در مقطع متوسطه تدریس داشته و از سال 1369 تاکنون عضو هیأت علمی دانشگاه است. رساله فوق لیسانس او با موضوع جرم سیاسی در اسلام و رساله دکترای او با عنوان بررسی فقهی و حقوقی اصل قانونی بودن جرائم و مجازات ها دفاع شد. او عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و عضو هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است. سید مهدی خاموشی در زمان مسئولیت خود در مدرسه عالی شهید مطهری، زمانی معاون امامی کاشانی بود و طرح دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی را اجرا کرد و بعد با حضورش در سازمان تبلیغات نیز در طی شش سال، سالانه 10 دبیرستان علوم و معارف اسلامی را در کشور راه‌اندازی کرد. فریبا علاسوند: وی مدرس حوزه و دانشگاه و همچنین عضو هیأت علمی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان کشور است. از جمله تالیفات وی می‌توان به فمینیسم، خاستگاه کنوانسیون، زن، جمعه و جماعت، اصلاحات در حکومت علی (ع) اشاره کرد. * هیئت نظارت بر نشر کتاب کودک و نوجوان همچنین آقایان محسن چینی‌فروشان، جواد محقق، مظفر سالاری، عبدالله حسن‌زاده و خانم مهنوش مشیری نیز به عنوان اعضای هیئت نظارت بر نشر کتاب کودک و نوجوان انتخاب شدند.

  محسن چینی فروشان: متولد سال 1331 در اصفهان و فارغ التحصیل رشته راه و ساختمان و فوق لیسانس برنامه ریزی فرهنگی است. او در ارتباط با کودکان و نوجوانان خاصه در رشته آموزش و پرورش عهده دار مشاغل مختلفی بوده است. وی مسئول مجلات تربیتی ـ آموزشی رشد، عضو شورایعالی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش کتابهای درسی، مدیر کل دفتر انتشارات کمک آموزشی آموزش و پرورش و مسئول مدارس جمهوری اسلامی ایران در اروپا بوده و از سال 1371 مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بوده است. در دوره ی وی فیلم بچه های آسمان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه شده است.  سه دوره عضو هیئت داوران جشنواره فیلم‌های تربیتی آموزشی رشد و نیز نماینده مؤسسه سیفژ در هیئت داوران جشنواره فیلم‌های کودکان حیدرآباد هند بوده است. وی 17 عنوان کتاب در زمینه ی ادبیات کودکان و نوجوانان ترجمه و منتشر کرده و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بوده است. جواد محقق: نویسنده، شاعر و روزنامه‌نگار معاصر در سال 1333 در همدان متولد شد. وی تحصیلاتش را در همدان گذراند و در سال 1358 به عنوان دبیر ادبیات به استخدام آموزش و پرورش درآمد و سال‌ها در مدارس شهری و روستایی تدریس کرد.

محقق در سال 1366 برای تدریس در مدارس ایرانی خارج از کشور، ابتدا به پاکستان و سپس به ترکیه رفت. پس از بازگشت، در سال 1369 به دلیل داشتن تجربۀ معلمی (از دبستان تا تربیت معلم) و نیز، سابقۀ فعالیت‌های فرهنگی و مطبوعاتی، به سردبیری ماهنامۀ رشد معلم انتخاب شد و طی 13 سال، بیش از 110 شمارۀ آن را منتشر کرد. او بعدها سردبیری ماهنامه‌های «رشد نوجوان» و «رشد کودک» و فصلنامه‌های «جوانه» و «رشد آموزش هنر» را هم برعهده گرفت و ده‌ها شماره از آن‌ها را نیز مدیریت کرد. از دیگر فعالیت‌های فرهنگی محقق، می‌توان به؛ همکاری با بیش از 80 مجله و روزنامه، تأسیس انجمن ادبی میلاد (نخستین انجمن ادبی استانی بعد از انقلاب)، برگزاری ده‌ها شب شعر و کنگرۀ علمی - فرهنگی، داوری جشنواره‌های گوناگون کتاب و مطبوعات، ویراستاری ده‌ها عنوان کتاب و مجله، مسئولیت صفحات شعر مجلۀ کیهان بچه‌ها، عضویت در شورای طرح و برنامۀ خانۀ روزنامه‌نگاران جوان، عضویت در شورای طرح و برنامۀ «گنبد کبود» نخستین روزنامۀ نوجوانان ایران، عضویت در شورای شعر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیر علمی بیش از 10 جشنوارۀ ملی در حوزۀ شعر، داستان، کتاب و مطبوعات، عضو هیئت علمی جایزۀ کتاب فصل، داور ده‌ها جشنوارۀ انتخاب کتاب و مطبوعات، مدیر مسئولی 7 نشریۀ ادواری، عضویت در هیئت مدیره و نایب رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، انجمن قلم ایران و انجمن معلمان انشاء اشاره کرد. در سال 1386 در نخستین دوره جشنواره استانی شعر دفاع مقدس که در همدان برگزار شد، در مراسمی تحت عنوان نکوداشت جواد محقق، جایگاه وی در شعر دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت. از جمله آثار وی ‌می‌توان به؛ قصۀ مرد بزرگ پاپتی 1356، مردی چو آفتاب 1357، با آخرین رسول 1360 ، تاوان عشق1371، مثل من به انتظار 1374 اشاره کرد. مظفر سالاری: متولد اسفند 1341 در شهر یزد است. از دوم دبستان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و همواره با کتاب و کتابخوانی انس و الفت داشته است. از سال 67 همراه با شرکت در کلاس‏های ادبی و هنری دفتر تبلیغات، اداره کتابخانه ادبی آنجا را پذیرفت. از سال 71 همکاری‏اش را با مجله سلام بچه‏ها به عنوان مسئول داستان آغاز کرد و دو سال بعد با همین عنوان با مجله «پوپک» نیز همراه شد. وی برای بچه‏ها داستان، نمایشنامه، فیلمنامه، نقد و مقاله‏های آموزشی فراوانی نوشته و شاگردان زیادی هم تربیت کرده است. در آن زمان که به طور مرتب نقد می‏نوشت، در سه سال پیاپی در جشنواره مطبوعات کانون، کتاب‏ها و داستان‏هایش بارها برگزیده شده و مورد تقدیر قرار گرفته است. رمانش با نام نیمه شبی در حلّه نمونه‏ای است از نگارش داستان‏هایی با صبغه دینی. از عشق به عنوان یک چاشنی جذاب در این داستان به‏خوبی بهره گرفته شده است.  نخستین جلد از مجموعه پنج جلدی «داستان‏نویسی قدم به قدم» با نام گشایش داستان در سال 83 از او به چاپ رسید و مورد استقبال قرار گرفت. مظفر سالاری در کنار مسئولیت‏هایی چون معاونت فرهنگی ـ هنری دفتر تبلیغات، سردبیری فصلنامه آفرینه را نیز بر عهده دارد و به ترجمه و تفسیر قرآن برای بچه‏ها و نگارش دایرة‏المعارف موضوعی و الفبایی قرآن برای کودکان و نوجوانان هم می‏اندیشد. از جمله آثار وی مِ‌توان به: ‎آن روزی که افسانه آمد، ‎درون مایه ها و دست مایه های نمایشی در قرآن و... اشاره کرد. عبدالله حسن زاده: وی در سال 1354 قدم به حوزه علمیه قم گذاشت. دروس حوزه از ادبیات، معانی بیان، منطق، کلام، فلسفه، اصول، فقه و عرفان را گذراند. از سال 63 پا به عرصه ادبیات و هنر گذاشت. در این زمینه درس‌های ادبیات معاصر، آیین نگارش و ویرایش، ادبیات دراماتیک، داستان نویسى، نمایش نامه نویسى، فیلمبردارى، فیلمنامه نویسى، نقد و تحلیل فیلم، کارگردانی سینما، طراحی و نقاشى، عکاسی و ادبیات کودکان و نوجوانان را گذراند. اکنون به عنوان مدیر مسئول و سردبیر سلام بچه‌ها و پوپک و سردبیر سنجاقک و حدیث زندگی، فعالیت می‌کنم.  

  مهنوش مشیری: وی از جمله هنرمندانی است که در زمینه هنر و تصویرگری فعالیت دارد. انتهای پیام/و

92/11/09 - 13:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن