تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالوتلي: کار کردن با سيدروف هيجان‌انگيز است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بالوتلي: کار کردن با سيدروف هيجان‌انگيز است
مهاجم ملي‌پوش ميلان معتقد است کار کردن با کلارنس سيدورف مي‌تواند هيجان‌انگيز باشد.

پس از نتايج ضعيفي که ماسيميليانو آلگري با ميلان کسب کرد و در پي شکست 4 بر 3 روسونري مقابل ساسولو مسئولان باشگاه ميلان وي را از سمت خود کنار گذاشتند و کلارنس سيدورف 37 ساله را با قراردادي 2 سال و نيمه به عنوان سرمربي جديد خود معرفي کردند. ميلان در حال حاضر با صدر جدول 30 امتياز اختلاف دارد.

به گزارش تسنيم، ماريو بالوتلي که براي رونمايي از کفش‌هاي جديد پوما در شهر بارسلونا حضور پيدا کرده بود، ضمن خوش‌آمدگويي به سيدروف گفت: جدايي آلگري ناراحت‌کننده بود ولي به هر حال سيدروف هدايت ميلان را عهده‌دار شده و کار کردن با چنين مربي مي‌تواند هيجان‌انگيز باشد. افتخاراتي که سيدورف با ميلان کسب کرده مي‌تواند به بازيکنان هم منتقل شود و تجربه او قطعاً به کار ما خواهد آمد.

سيدورف در همين ابتداي کار آزمون سختي پيش‌رو دارد و تيمش ماه آينده در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بايد به مصاف اتلتيکومادريدي برود که با ديه‌گو سيمئونه اوضاع خوبي دارد. تيم پيشين سوپرماريو يعني منچسترسيتي هم در اين مرحله از رقابت‌ها بايد به مصاف بارسلونا، قهرمان لاليگا برود.

مهاجم 23 ساله ميلان تصريح کرد: منچسترسيتي قطعاً مي‌تواند بارسلونا را شکست دهد و اميدوارم آنها موفق به اين کار شوند. من دوستان خوبي در من‌سيتي دارم، پس طرفدار اين تيم خواهم بود. در عين حال بايد بگويم بازي سختي در انتظار آنها (آبي‌پوشان منچستر) خواهد بود.

تيم فوتبال گالاتاسراي ترکيه هم با سرمربيگري روبرتو مانچيني در آخرين ديدار از مرحله گروهي ليگ قهرمانان با غلبه بر يوونتوس ايتاليا به دور حذفي صعود کرد.

سوپرماريو در خصوص آن بازي نيز گفت: دوست داشتم بازي گالاتاسراي - يوونتوس بازي تماشاگرپسندي شود. البته در آن بازي مايل بودم يوونتوس عملکرد خوبي داشته باشد، چون من يک ايتاليايي هستم. از سوي ديگر تجربه خيلي خوبي با مانچيني در منچسترسيتي داشتم پس دوست داشتم او هم با گالا به نتيجه برسد.

در مراسم رونمايي از کفش‌هاي جديد پوما بازيکناني همچون مارکو رويس آلماني و سسک فابرگاس اسپانيايي هم حضور داشتند.

شنبه 1392/10/28 10:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن