تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803042381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غربی‌ها اجازه طرح مطالبات واقعی مردم را نداده اند/ دشمن دارای یک قرارگاه فرماندهی واحد است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صالح اسکندری در همایش بزرگداشت روز بسیج رسانه:
غربی‌ها اجازه طرح مطالبات واقعی مردم را نداده اند/ دشمن دارای یک قرارگاه فرماندهی واحد است
دبیر همایش بسیج رسانه با اشاره به اینکه بسیاری از مطالبات واقعی مردم در پس پیام‌های رسانه‌های غربی گم می‌شود گفت: دشمن دارای یک مرکز مدیریت و برنامه ریزی است و مباحثی مانند رابطه با آمریکا، حقوق بشر و هسته‌ای از یک قرارگاه فرماندهی هدایت می‌شوند لذا در جبهه خودی نیاز به هم افزایی و انسجام نیروهای رسانه‌ای ما است.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران دکتر صالح اسکندری استاد دانشگاه و دبیر همایش بزرگداشت روز بسیج رسانه در این همایش که به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین کربلای ۵ و به یاد شهدای عرصه رسانه و گرامی داشت اسوه برجسته این عرصه خبرنگار شهید غلامرضا رهبر در سالن کوثر سازمان صدا و سیما برگزار شد اظهارداشت: امشب همگام با ۳۰ استان دیگر همایش بسیج رسانه را با شعار مشارکت اجتماعی و رسانه‌های مردمی در تهران برگزار می‌کنیم.

وی افزود: درغرب پدیده‌ای در واکنش به تمامیت خواهی نظام سرمایه داری شکل گرفت که رسانه‌های کارگران بود زیرا رسانه‌های غرب از روشن فکری بود و بسیاری از مطالبات واقعی مردم در پس پیام‌های این رسانه‌ها گم شده و مطرح نمی‌شد.

اسکندری تصریح کرد: علی رغم اینکه پدیده شهروند خبرنگار به وجود آمد غربی‌ها اجازه ندادند رویکردهای واقعی مردم مطرح شود.

این استاد دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی ایران منادی ندای واقعی مردم است و به یمن نفس گرم بنیانگذار این انقلاب امام خمینی و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای توانست این انحصار را بکشند و زمینه حضور مردم را در این عرصه فراهم کند.

وی افزود: البته ساختارهای روشن فکری اجازه این حضور را نمی‌دادند اما یکی از مراکزی که می‌توانند منطبق با الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت زمینه این حضور را فراهم کند بسیج است.

اسکندری اظهار داشت: از این رو با پیشنهاد برخی نخبگان رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه از اواخر سال ۹۱ تشکیل شد.

دبیر همایش بسیج رسانه تصریح کرد: این سازمان نه یک رسانه موازی با سایر رسانه هاست و نه یک پایگاه بسیج در دفتر مجله‌ها و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بلکه بسیج رسانه یک ترکیب اتحادی است.

وی گفت: در جنگ هشت ساله با دشمن، بسیج آزمون صداقت و انسجام خود را نشان داد و امروز نیز در جنگ نرم بسیج می‌تواند ظرفیت‌های کشور را منسجم و متحد کند.

اسکندری افزود: دشمن دارای یک مرکز مدیریت و برنامه ریزی در عرصه رسانه هاست و مسائلی مانند رابطه با آمریکا، حقوق بشرو هسته‌ای از یک قرارگاه فرماندهی در غرب هدایت می‌شود.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: در جبهه خودی این انسجام و یکپارچگی ضعیف است و برخی خطا‌ها سبب می‌شود منافع و امنیت ملی مورد مخاطره قرار گیرد لذا نیاز به هم افزایی نیروهاست.

اسکندری تصریح کرد: دشمن ازاین عدم انسجام رسانه‌های ما بهره برده و با استفاده از ماهواره‌ها، اینترنت و تلفن‌های همراه دیگر عرصه خصوصی برای ما باقی نگذاشته است.

وی گفت: سازمان بسیج رسانه فارغ از رویکردهای دستوری از بالا به پایین، مانند نخ تسبیح عمل می‌کند و زمینه حضور ظرفیت‌های عظیم مردمی در رسانه‌ها شریان‌های اطلاعات را باز کرده و مانع از ماندن آن در برخی گلوگاه‌های روشن فکری می‌شود.

دبیر همایش بسیج رسانه با اشاره به اینکه برنامه‌های این سازمان در ۴ حوزه پژوهش، آموزش، فرهنگ سازی و اقدام طراحی شده است گفت: آغاز تدوین اولین کتاب جامع ایثارگران عرصه رسانه، برگزاری اولین کنگره سراسری شهدای رسانه در کشور، آغاز نظریه‌پردازی معرفتی در قرارگاه شهید خبرنگار غلامرضا رهبر، معرفی شهدای رسانه در قاب تلویزیون و ساختن فیلم‌های سینمایی در این عرصه از جمله اقدامات سازمان بسیج رسانه خواهد بود.

وی افزود: انتشار فصل نامه علمی بسیج رسانه، برگزاری سمینار علمی بسیج رسانه در اسفند ماه، پیگیری قانون تقویت و توسعه بسیج رسانه و برگزاری نشست‌های ماهانه و فصلی و کارگاههای آموزشی و پیشرفته برای خبرنگاران از دیگر برنامه‌های این سازمان خواهد بود.

دبیرهمایش بسیج رسانه خاطر نشان کرد: امیدواریم در ایجاد رسانه‌ای در تراز تمدن اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است کمک کنیم.
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن