تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819122716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میلان با هوندا هم باخت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
میلان با هوندا هم باخت




میلان در ادامه نتایج ضعیف خود در سری A در خانه ساسولو متحمل شکست سنگینی شد.





ایسنا:  هفته‌ نوزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) با یک دیدار ادامه یافت که در آن میلان در خانه ساسولو با نتیجه‌ پر گل چهار بر سه شکست خورد تا همچنان در رده یازدهم جدول باقی بماند.

میلان که در این فصل نتایج خوبی در سری A نگرفته بازی را هجومی شروع کرد و در همان 13 دقیقه‌ نخست به دو گل دست یافت. روبینیو در دقیقه‌ 9 و ماریو بالوتلی در دقیقه‌ 13 برای میلان مهمان گلزنی کردند، اما میزبان تازه صعود کرده به سری A به خود آمد و موفق شد چهار بار دروازه‌ میلان را باز کند. هر چهار گل ساسولو را در این دیدار دومنیک براردی به ثمر رساند تا مرد نخست این دیدار لقب گیرد. البته میلانی‌ها در دقایق پایانی از سنگینی شکست کاستند و موفق شدند با گل ریکاردو مونتولیوو در دقیقه‌ 88 یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار در نهایت با چهار بر سه به سود ساسولو به اتمام برسد.

میلان در حالی در رده یازدهم جدول باقی ماند که ممکن است با نتایجی که امشب در بازی‌های باقی مانده هفته‌ نوزدهم در سری A رقم خواهد خورد به رده سیزدهم جدول سقوط کند.

امشب (دوشنبه) پرونده‌ هفته‌ نوزدهم سری A با دو دیدار بسته خواهد شد که در آن اینتر در خانه از کیه‌وو پذیرایی خواهد کرد و سامپدوریا نیز به دیدار اودینزه خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا یوونتوس با 52 امتیاز در صدر قرار دارد. رم با 44 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می‌برد. ناپولی با 42 امتیاز سوم است.







تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن