تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818729699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش افخم به اظهارات کری درباره ژنو 2


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش افخم به اظهارات کری درباره "ژنو 2"
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای مشارکت و کمک به حل بحران از طریق سیاسی اعلام داشته و این موضع اصولی کشورمان است، گفت:‌ هیچ پیشنهادی که منطبق با عزت جمهوری اسلامی ایران نباشد را نخواهیم پذیرفت.
آفتاب: "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا در مورد حضور ایران در اجلاس صلح سوریه گفت:‌ ایران از ابتدای بحران سوریه اعلام کرد که راه حل سیاسی باید برای حل آن به کار گرفته شود و تنها راه همین راه حل سیاسی است.  
 
وی افزود: بنابراین جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای مشارکت و کمک به حل بحران از طریق سیاسی اعلام داشته و این موضع اصولی کشورمان است.  
 
افخم تاکید کرد:‌ در عین حال هیچ پیشنهادی که منطبق با عزت جمهوری اسلامی ایران نباشد را نخواهیم پذیرفت.

*حضور ظریف در اجلاس مونیخ
 
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد حضور "محمدجواد ظریف" در اجلاس مونیخ اظهار داشت: این دعوتنامه دریافت شده و در حال بررسی هستیم و احتمالا وزیر امور خارجه کشورمان در این اجلاس شرکت می‌کنند.

*ایران به طور جدی پرونده "ماجد‌الماجد" را پیگیری می‌کند
 
وی در مورد پیگیری پرونده ماجد الماجد عامل اقدام تروریستی سفارت ایران در لبنان تصریح کرد: موضوع به طور جدی در دست بررسی و پیگیری است و پیگیری‌های حقوقی در این زمینه در حال انجام است و نتایج کار به تدریج اعلام خواهد شد.

*دیدار "ظریف" و "جک استراو"

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سخنگوی دستگاه دیپلماسی در مورد دیدار "جک استراو" با وزیر خارجه کشورمان گفت: دیدار هیئت پارلمانی انگلیس با "محمدجواد ظریف" جزء برنامه‌های "جک استراو" در تهران است.




تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن