تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سناریوی جدید دولت برای مهار آلودگی هوا/ هیبرید رقیب بنزین


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سناریوی جدید دولت برای مهار آلودگی هوا/ هیبرید رقیب بنزین
پس از افزایش آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور، معاون اجرایی رئیس جمهور ماموریت توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت واگذار کرد.
آفتاب: حسین شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست با رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور خواستار توسعه ناوگان خودروهای برقی و هیبریدی در کشور شد.

در این نشست مشترک مقرر شد، با توجه به افزایش آلودگی هوای تهران و کلانشهرها و نقش وسایل نقلیه در آلودگی‌های زیست محیطی، ستاد سوخت موضوع بکارگیری خودروهای برقی و هیبریدی در ناوگان حمل و نقل کشور را در دستور کار قرار دهد.
 
معاون رئیس جمهور در این نشست خواستار تدوین آیین نامه حمایت از به کارگیری خودروهای برقی و هیبریدی در دستور کار ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت قرار گرفته و پس از جمع بندی در کمیته فنی ستاد سوخت برای سیر مراحل تصویب به دولت ارائه شود.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید در جلسه ویژه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکید بر اهمیت ویژه سلامت شهروندان و موضوع آلودگی هوا، از ستاد سوخت خواست تا راهکارهای کوتاه مدت و مختلف اصلاح وضعیت مصرف سوخت و کاهش آلایندگی هوا را تدوین و به دولت ارائه کند.  

 بر اساس این مصوبات پیشین دولت به وزارت نفت، مقرر شده بود: بنزین و گازوئیل 70 درصد و LPG و  CNG  حدود 25 درصد سهم در سبد سوخت خودروها داشته باشند.

علاوه بر این برای سوخت‌های پاک، الکتریکی و هیبرید هم در سبد سوخت خودروهای سهمی تعیین شده بود که با گذشت سه سال از ابلاغ این مصوبه تاکنون هیبرید و برق هیچ سهمی برای خود در سبد سوخت خودروها دست و پا نکرده‌اند.




تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن