تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری مجلس در مورد انتشار کتاب حامی فتنه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



پیگیری مجلس در مورد انتشار کتاب حامی فتنه
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اشاره به اینکه وزارت ارشاد مجوزی به نشر چشمه نداده‌ است، پیرامون انتشار همزمان کتاب جامعه شناسی نوشته «حمیدرضا جلایی پور» با 9دی توضیحاتی داد.




به گزارش جام نیوز به نقل از  فارس، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره موضوع نشر چشمه و پیگیری این کمیسیون اظهار داشت: جلسه‌ای هنوز برگزار نشده است، قرار بود در ارتباط با این موضوع جلسه‌ای برگزار شود اما عملا موضوع متوقف است چون آنها هم نسبت به این موضوع اقدامی انجام نداده‌اند، فکر می‌کنم با توجه به سخنان ابتدایی انجام شده کار متوقف شده و اقدام دیگری انجام نشده است.

پژمان‌فر در پاسخ به این سوال که کمیسیون فرهنگی در انتظار تحقیقات کمیته تحقیق در معاونت فرهنگی است، افزود: بله، در حال حاضر جلسه‌ای تشکیل نشده تا جمع‌بندی و مستندات ارائه شود، اما نسبت به نشر چشمه «مجوزی» از سوی ارشاد اعطا نشده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیرامون کتاب جامعه شناسی نوشته «حمیدرضا جلایی پور» از دستگیر شدگان فتنه 88 که همزمان با 9 دی منتشر و روانه بازار شده است، گفت: در جریان توضیحات این کتاب نیستم اما اگر ارشاد نسبت به ممیزی کتاب در مسیر خود اقدام درستی انجام داده باشد ما طبیعتاً در کار آنها دخالت نخواهیم کرد، اما صحبت ما این است اگر کتابی چاپ می‌شود و مجموعه‌ای قصد فعالیت دارد، نهاد بالادستی‌اش که ارشاد است باید نسبت به ممیزی که وظیفه ذاتی خود است انجام وظیفه کرده و کار را انجام دهد.

این نماینده مجلس گفت: اما توصیه می‌کنیم که اگر کاری را انجام می‌دهند باید ممیزی و نظارت کنند و کارشناسان و متخصصین در این موضوع اظهارنظر ارائه دهند و اگر قرار است حذف اصلاحی صورت گیرد در صورت داشتن اشکالات باید برطرف شود.

وی در پایان گفت: من نسبت به جزئیات کتاب جامعه‌شناسی اطلاعاتی ندارم اما طی تماس با ارشاد آنها اعلام کردند درباره این کتاب ممیزی صورت گرفته و کتاب و وضعیت فعلی علی‌رغم داشتن برخی اشکالات مورد تأیید برای چاپ قرار گرفته است.




۱۳۹۲/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن